Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand hier die weet hoe het er qua levering van GTA IV bij de Intertoys filialen aan toe gaat?
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet dus, want dat zou dit keer niet gebeuren. Als zou een intertoys filiaal hem gaan verkopen, dan mag Dixons hem nog steeds niet in de winkel gooien.
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de Dixons in Enschede gebleven? Het hele pand is leeg?
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, Dixons zit ook helemaal niet meer in Enschede.
     
  5. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    de intertoys waar ik werk krijgt hem via de tnt dus pas maandag, mischien zelfs dinsdag binnen
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn er met gta vandoor *)
     
  7. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom niet???
    Ik had gisteren nog met mijn bedrijfsleider gepraat en die zei dat als hij ergens te koop was hij meteen naar HK zou bellen om te vragen of hij ze in de verkoop mocht gooien.

    En aangezien het bij retailers tot nu to altijd nog zo is geweest dat als er 1 gaat verkopen de rest ook volgt.

    Of weet jij iets wat ik niet weet bij dixons?
     
  8. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh zorg er aub voor dat GTA IV vervroegd in de verkoop gaat want ik word echt gek van het wachten.

    Ik had GTA IV verdomme al dinsdag kunnen hebben als ze niet in het magazijn op het hoofdkantoor in Waddixveen zouden liggen.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij (maar corrigeer me als ik het verkeerd heb) heeft Rockstar aangekondigd dat iedereen die voor 29 april "gepakt" wordt met het spelen van GTA4 (al dan niet legaal/illegaal, met uitzondering van promo-copy), een probleem zou gaan krijgen met hun gamertag.

    Als dat al waar zou zijn, dan kan je akties verwachten die ze recentelijk bij Microsoft hebben uitgehaald met het verwijderen van je achievements en de openbare aantekening in je gamertag "cheater" of zoiets. Ach, al zou ik GTA4 vandaag krijgen; ik heb toch geen tijd & zin om voor dinsdag te gaan spelen.
     
  10. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen als je een gemodde 360 hebt. Als je een legale versie van GTA4 op een legale 360 speelt is er niks aan de hand. Als iemand dit spel weet te bemachtigen voor de 29ste kan je gewoon online spelen.
     
  11. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    @Meneer47: Incorrect, Rockstar gooit de online servers (redelijk logisch) pas de 29ste de lucht in...
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    In je 1tje :)
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij bedoelt hij dat je dan gewoon connected kan blijven, voor achievements etc.
     
  14. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet over multiplayer, maar over GTA4 spelen terwijl je online bent. Ik bedoelde dat je dus geen problemen krijgt met je gamertag of zelfs gebanned wordt als je een legale versie van GTA4 op een legale 360 speelt. Even onzinnige bangmakerij de kop indrukken.
     
  15. cartoonsmart

    cartoonsmart Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet zijn dat Intertoys hem vandaag of morgen krijgt?
    Dinsdag met TNT dat zou een ramp zijn. Ik wil hem uiterlijk 9.07u op 29 april 2008 in mijn 360 steken.

    /Mod niet over illegale games ouwehoeren! ~Kevf

    Overigens heb ik alle spellen voor Halo 3 nog altijd op een aantal dagen voor de release kunnen scoren, Bioshock was de laatste grote titel voor mij (voor Halo :cool: die kwam ook op een vrijdag uit en die verkocht E-plaza in Weert al op een woensdag. Halo 3 was op de maandag voor de release al bij iedere winkel die ik bezocht heb op die dag tussen Sittard en Roermond (Dixons (inclusief de V&D filialen), Van Leest, FRS, Music Store, Intertoys, Bart Smit en E-plaza). En bij iedere winkel kreeg ik nee op het rekest met de aanvulling dat tussen de winkel en de uitgever (Microsoft destijds) een boetebeding bestaat. Bij FRS heb ik toen zelfs een fax gezien met de uitdrukkelijke mededeling het spel niet te verkopen. Take 2 zal dit voorbeeld opvolgen. Geen enkele retailer zal eerder volgens mij eerder verkopen dan 0.01 29 april 2008, tenzij Take 2 hiervoor haar goedkeuring geeft. Ik moedig iedereen aan die niet kan wachten en een spectaculair weekend will om Take 2 hierover op te bellen: 076-5481350
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mail van Karin..

    In welk fransiche filiaal werk je?
     
  17. cartoonsmart

    cartoonsmart Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    De computers (de boerderij aan computers) die miljoenen spelers a.s. dinsdag gaan bedienen. Zijn al enkele maanden online. Weet je uberhaupt hoeveel onderhoud, zorg en testen nodig is voor zo'n gta muliplayer operatie te realiseren? De vele honderden mainframes die dienst gaan doen als servers zet je niet even aan. En zeker niet op een dag waarop je miljoenen mensen gaat bedienen. Maar ik bespaar je de details het volstaat hier met te zeggen dat R* / Take 2 laatst in een e-mailbericht aan mensen voreg, die een legitiem exemplaar kregen voor de release voor recensie doeleinden bijv., om zijn of haar Gamecard of PSN gegevens op te geven. Zodat er gefilterd kan worden wie wel en niet online hoort te zijn. Op dit moment kun je gewoon multiplayer GTA 4 doen mits je een exemplaar hebt, zij het een legale of een illegale. Maar er zullen vast wel gevolgen aan verbonden zijn. BANNED from Live FOR LIFE!
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  18. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd met zn alle take 2 bellen zal zin hebben:emo:...
    Jongens we wachten allemaal al ZO lang... Kunnen jullie dan echt niet het geduld opbrengen om nog een paar dagen te wachten??
     
  19. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, echt pas maandag of dinsdag, ik heb er zelf ook nadrukkelijk omgevraagd want ik moet die game natuurlijk ook hebben!
     
  20. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat je kan doen is de dixons overvallen ofzo haha wel shit dat hij pas dinsdag komt, waarom niet nu gewoon net voor het weekend:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina