Ik wist niet toen ik dit topic maakte dat er zoveel lievelings levels zijn. Ik denk dat ik binnenkort iets van gta 4 een lievelingsmoment of level gaat worden.
Leuk om te lezen dat Beyond good and evil het goed doet. Heb het spel sinds kort in mijn kast staan. een paar van mij (heb er zooooveel): - Sniperlevel uit CoD4 - Ontzettend veel CGI's uit FFX. Eerste aanval van Sin is erg vet! - Laatste gevecht Metal Gear Solid 2 - Vierde (laatste level) Rez HD. Damn wat een bak herrie! Volumeknop volop open! - Laatste level Halo 2.
Eerste keer dat ik iemand neerknal word alvast een lievelingsmoment voor mij. En de eerst stapjes dat ik loop met Niko.
Komt grotendeels ook dat ik voor die tijd spellen eigenlijk nooit uitspeelde. trouwens, ik twijfel nu. In welk van de twee delen zat je met die auto op het schip op het einde?
Resident Evil 4; De heeelee game spectakel allom had nog een speed run gedaan in 3 uur uitgespeeld WAT EEN GAME !!
iig geen Halo 2, want daar was het einde dat je tegen een uit de kluit gewassen Brute mocht vechten en de grootste anticlimax ooit kreeg voorgeschoteld.
Spider-Man 2 voor de Playstation 2. Heerlijk was dat om voor het eerst te webslingeren door een virtuele stad. Prachtig was dat! Had écht 1,5 jaar gewacht op die game... Jammer dat die tijd alweer voorbij is. Spider-Man 3 vond ik kuuuuut.
Zelda: ocarina of time, heel het spel en dan vooral de eerste keer de eindbaas zien en verslaan. Briljant Stalker: ook erg vet als je bij het einde alles nog even uitgelegd wordt. Vet verhaal en ervaring daarin Bioshock: Het einde inderdaad Wat een ontzettend goed spel is dat zeg.. Oh en wat ook tof was is bij Saint's Row als je karakter eindelijk eens iets zegt in de lift. Meester!
Ik vond het spel van "The Warriors" echt heeeel vet ,Maar ik heb niet echt een lievelings level. Dat level dat je tegen the Orpans vecht vind ik echt heel vet die sweer echt net uit de film
Kijk ik wist dat deze game kopen geen slechte keus was! ben nog niet zo heel ver en snap er ook nog geen kloot van....maar wat ik tot nu toe zie en doe bevalt me echt geweldig! Vind de game er ook best wel aardig uit zien Moet toegeven dat Jade Empire ook wel het 'wow' gevoel geeft. Hele game dan
Beter moment uit Bioshock: Spoiler Atlas is Frank Fontaine! Would you kindly kill that son of a bitch Andrew Ryan? Supermoment!