Iemand die als mijn bestelling van Dinsdag niet binnenkomt later die week hem gesealed wil overkopen?
dat weet niemand, maar ik denk wel dat je er minimaal 45 euro voor vangt. De reden dat ik overigens geen pre-orders meer plaats. Ten eerste omdat ik geen zekerheid heb en ten tweede omdat ze bij de MM vaak net zo duur zijn als bij de pre-order
goede hoop voor de mensen die hem niet via internet hebben ge pre-orderd.. morgen toch nog maar eventjes overal rondvragen
Zou hem laten staan, heb ze vandaag gemailed en iedereen die voor 24 april heeft besteld krijgt hem 100% op de release dag. dus zo'n zekerheidje ga ik niet op het spel zetten. laat hem lekker staan. boeie als het spel dan maandag al wordt verkocht of mischien zaterdag, 29 april is mij beloofd maanden geleden dus ik wist het van te voren
Als je bij gameshop twente hebt gepre-ordered kun je hem maandagavond al ophalen bij de wzzrd op GoPlanet om 12 uur 's nachts! haha wordt een groot releasefeest dus iedereen boven de 18 is welkom! Om 11 uur 's avonds kun je gewoon naar binnen lopen, moet je alleen even je id meenemen
ja ik weet nog dat ik oblivion wilde gaan kopen in de stad bij de frs (ik werd een week later 16 ) en dat ik hem niet meekreeg omdat ze mijn id wilde zien... ondanks dat ik er een stuk ouder uitzie dan ik ben
Vandaag ff naar de Gamestart in Valkenswaard geweest, en gevraagd of ze 'm al binnen hadden. Hij zei dat de lading GTA's morgen werden geleverd, en ze hem pas Dinsdag gaan verkopen. Meteen ook ff Wireless headset, 12 maanden live en 2100 points gekocht