Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Klopt dus totaal niet he, gaat niet met pakketdienst. Ja de Special edition wel, omdat die te groot is om door de brievenbus te gaan, maar de gewone dvd doosjes komen gewoon met de postbode mee :mad: Ik baal er ook van want heb hem bij bol.com besteld. Maar denk dat ik hem ga annuleren en gewoon bij MM ga halen.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het verhaal is dus dat Bol.com GTA IV (de gewone versies) nu bij uitzondering ook met de pakketdienst verstuurd, zodat ie overal gewoon op tijd geleverd wordt.

Een béétje teruglezen of nadenken zou geen overbodige luxe zijn.

Of het ook daadwerkelijk waar is is weer een andere discussie.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tja wie weet, het is wel al een jaar geleden en er stond toen echt zo een 17 jarig meisje achter die kassa die het waarschijnlijk vroeg omdat ze niet ontslagen wilde worden :+

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Annuleer hem maar dan... heb ik meer kans dat ik wel een exemplaar krijg \o/

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    In Harderwijk stond een uithangbord buiten met de PS3 versie voor €45 +2.000airmiles. Stond verder geen datum bij...

En bij de intertoys stond een grote kartonnen cut-out van die chick vd cover in de winkel.

Maar geen idee of ze al verkopen :+

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb m bij de wehkamp besteld, maar bij levertijd staat nog steeds 1 week. Ik denk dus dat ik m gewoon dinsdag binnen ga krijgen, maar woensdag en donderdag VRIJ!!! :) :)

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 'm!:D Ik liep rond een uur of 8 toevallig een Free Record Shop binnen in Eindhoven (die vlak bij Stratum waar die mobiele Jezus altijd rondhangt). Al mijn hoop was al vervlogen maar ik keek de duivel recht in de ogen en liep op de grootste nerd af met de meeste puisten. Tot mijn verbazing liep 'ie meteen naar het magazijn toe en gaf die fucktard me de game gewoon mee (Xbox 360 versie).

En wat is de game fucking vet zeg. Net heel effetjes gespeeld en het overtreft alle verwachtingen. Gelijk heel mijn friendslist wilde met me praten en we hebben uren en uren zitten lullen hoe fantastisch ik wel niet ben gezien ik de legale versie nou al heb!~111

De chicks staan al in de rij wachtend op het moment dat ik elke single baarmoederwand aan gort zal neuken.

Effe een pic gemaakt:

http://img.photobucket.com/albums/v78/ParasiteX/Fotos-0310.jpg?t=1209149873

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Kan het niet geloven dat je gewoon een tijd lang heb zitten tekenen om met zo'n slechte grap aan te komen.. :):

9. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik hem ook besteld voor 51,75 :p, maar ik ben op vakantie dus ik denk dat ik hem na de vakantie wel heb dan :p

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Tof, dat hoesje is op jou pic nog vetter dan ik hem ooit hem gezien. 8)

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel, via Bol.com gewoon dinsdag in huis.....speciaal vanwege de staking doen ze het via de pakketdienst.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Grappig dat je zoveel tijd hebt om dat te tekenen, ik zou allang IV aan het spelen zijn. :cool:

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent een baas :lol:

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Heb er maar 3 uur aan gewerkt maar het is het waard gezien ik een zeer geloofwaardig product heb afgeleverd.

15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je pas 1-2 weken later, want wehkamp houd zich niet aan de release datums.

16. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    Nice:thumbs:

17. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, prachtig.:thumbs::b:

18. Robbie0345

Robbie0345 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxhome verzekerd van uitlevering op de releasedag, heb ze al een paar keer gebeld... Vorige titels ook altijd op tijd ontvangen, dus wees gerust...

19. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik had heel van de cover verwacht, maar dit artistieke meesterwerk slaat alles :emo:

20. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Hou je domme bijdehante muil lekker met je teruglezen of nadenken. Als iemand een berichtje over het hoofd ziet hoef je niet zo lomp te reageren sukkeltje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina