Ze stuurden me deze mail:
Bedankt voor uw e-mail.
Als u de volgende melding krijgt bij het inloggen van uw spel via XBOX 360;
"Uw XBOX Live account is vergrendeld, gelieve contact op te nemen met de klantenservice ', kunt u het volgende proberen:
Uw Xbox Live Gamertag zal dit bericht veroorzaken als u geregistreerd bent als jonger dan 13 jaar. Zorg ervoor dat u uw geboortedatum correct heeft ingevoerd bij het maken van uw account. Als je jonger bent dan 13 heb je een ouder of voogd nodig om je account te maken met hun persoonlijke gegevens.
Als u niet zeker bent van de geboortedatum die u gebruikt heeft voor het registreren van uw account, kunt u contact opnemen met de Xbox Live support line.
Als uw geboortedatum correct heeft opgegeven, maar ontvangt u nog steeds het bericht, kunt u proberen een nieuwe account te maken als een test.
1- Start uw Microsoft Xbox 360 met een spel disc in de drive.
2- Druk op de X-knop om afmelden van Xbox Live.
3- Selecteer Word Xbox Live en druk op de A knop.
4- Maak een nieuwe test Gamertag.
5- Vul alle informatie in en wees er zeker van dat uw geboortedatum correct is opgegeven, als u jonger bent dan 13 jaar, een ouder of voogd moet maken van de account met behulp van hun persoonlijke gegevens.
6- Nadat u alle gegevens heeft ingevuld, zal u gevraagd worden om te kiezen voor een abonnementsaccount; kies hier Silver account (dit is een gratis account) met de directional pad.
7- Wanneer hij vraagt of je er zeker van bent, selecteert Ja.
8- Uw registratieprocess is beeindigt. Probeer aan te melden met de nieuwe account.
Als u zich kunt aanmelden met de nieuwe account, maar niet de oude, is er een probleem met uw oude account. U dient contact op te nemen met Xbox Live support line. Zij zullen u vertellen wat er precies gebeurt is.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Martin
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
hier heb ik veel aan..
Moet ik nou een xbox live silver account gaan maken? dan kan ik toch helemaal niet online gamen of ligt het aan mij?
Dus ik mail:
hallo,
ik kan wel gewoon inloggen op het spel, maar niet online spelen..
dus als ik een nieuw account maken moet ik ook weer opnieuw xbox live gold kopen?
Bruno
Antwoord:
Geachte Bruno,
Bedankt voor uw e-mail.
Nee u hoeft de XBOX Live Gold niet opnieuw te kopen alleen maar een nieuw EA account aan te maken, met iemand die 18 jaar is of ouder.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Martin
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
EN Dat is nou juist het probleem! ik kan geen EA account aanmaken omdat het spel zegt dat ik jonger dan 13 ben..
Ik mail dat terug, maar ik krijg geen antwoord meer..
Ik Haat EA.