Snippet van de (nieuwe) Nas track die in GTA zal zitten: http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.4715/title.nas-war-is-necessary-snippet
Is er nog geen volledige track list opgedoken van de game? Aangezien sommige mensen de game al spelen.
Ik denk dat Vladivostok FM wel een favo station gaat worden hier. Als er maar genoeg nummers zoals dat van Seryoga inzitten vind ik het prima!
ik heb muziek van -jawel- Beautiful Katamari (japanse game) aangetroffen das zo'n uiterst lame game waarbij je zo'n bal moet rollen. zo'n liedje van HEYY TSJIKKIE WAA HEY en dan zo vaag chinees zang en deuntje vond ik wel redelijk vage muziek om aan te treffen in GTA
Ik had gehoopt dat er nog een ska radiostation was, a la Tony Hawk. Dat zou ook vet zijn, met Reel Big Fish en Goldfinger enz.
Hoop dat nu de reviews online komen er ook wat meer bekend word over de soundtrack. Las in de IGN review dat de game meer dan 200 tracks heeft!
vind ik best meevallen opzich. Als er 10 radiozenders zijn is dat 20 tracks per zender is dus maar 1 uurtje muziek per zender Maar dan wel geweldige muziek of course!
Dat zou dan ruim 10 uur muziek zijn, en dat is reteveel... Ik weet niet of je het vergeten bent, maar het moet allemaal nog op dat schijfje ook.
beetje laat mssn maar het platenlabel van Bob Marley heette (ook) Tuff Gong. Ze draaien alleen maar bob marley
Is er trouwens al iets bekend over die soundtrack die bij de LE zit? Ben wel benieuwd wat daar nou precies allemaal op staat....
Hoe zit het met een custom soundtrack? Is het net als op de psp misschien mogelijk dat er een radiostation is waar je jouw custom tracks kan afspelen? Heb het dus niet over via de browser muziek afspelen!
Soviet Connection [The Theme From Grand Theft Auto IV] by Michael Hunter Dirty New Yorker by Mobb Deep Feat. Havoc & Prodigy from H.N.I.C. Part 2 Sessions No Sex For Ben by The Rapture No Fraid A by Munga Where's My Money by Busta Rhymes I Want You by C.J. Rocky Mountain Way by Joe Walsh Stand Up Jamrock by Bob Marley & The Wailers and Damian Marley Liberty City: The Invasion by Seryoga Vagabond by Greenskeepers On A Journey by Electrik Funk Nickname by Qadir Holy Thursday by David Axelrod War Is Necessary by Nas Zombie by Fela Kuti 5:23 by Global Communication