Wat een chaos zeg Ik heb hem toch al betaalt, dus ik wacht gewoon die paar dagen, zijn toch maar 3 nachtjes B)
Ik vind dit een beetje in het rijtje passen van te kleine schoenen aantrekken omdat het zo lekker voelt als je ze na een paar uur weer uit kunt doen. Of een te strakke broek aantrekken en deze lang aanhouden omdat het zo lekker voelt om hem dan uit te trekken. Jezelf op een vreemde manier pijnigen dus. Ik heb net wat rondgebeld en sommige verkopers blaffen je gewoon af. Die zullen de hele dag al wel telefoon hebben gehad.
Ben net ook even een rondje gaan maken in Heerlen (zonder succes): E-plaza Free Record Shop Dynabyte Bart Smith (Markt) Bart Smith ('t Loon) Dixons (Corio) Media Markt (Corio) Intertoys (Corio) V&D (Markt) Helaas willen ze niet allemaal niet verkopen, ondanks ik het intertoys verhaal heb gedaan. PS. Dynabyte en V&D wilde wel maar had hem echt nog niet binnen, maandag kun je nog es langsgaan..
Hij is normaal Maar groot gelijk heb je. Ik speelde destijds halo 3 met 1 amerikaan die hem al 2 weken van te voren, bij de toys R us vandaan had. Toen deden wij met zijn 4'en co-op en wij hadden er lol in maar hij zat gewoon van "mwah". Ik vind het zelf ook gewoon leuker om op hetzelfde moment als de rest een game te kopen en te "beleven". Als de FRS hem dinsdag heeft is het voor mij dan ook vroeg genoeg.
Ga ergens anders irritant zitten doen Ik check dit topic om te zien hoe GESTOORD mensen zijn! Zo, weet je dat ook weer he
net nog bij de winkels geweest voor wat boodschappen, meteen even bij de free record shop en bart smit langsgeweest. beide niets, schappen stonden er wel klaar voor alleen verkochten ze hem nog niet.