Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    :'-(
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben vandaag bijna de hele dag buiten geweest, en heb lekker kunnen genieten van het mooie weer. Morgen en maandag moet ik werken, en dan ben ik 3 dagen vrij.

    Ik heb al voor een maand terug alles zo gepland dat ik straks 3 dagen helemaal niks anders hoef te doen als GTA IV spelen, en genoeg spul heb gekocht om die 3 dagen mee door te komen. (Dropfruit Duo's en Powerboosters :cool:)

    Ik had hem wel op kunnen halen, maar dan had ik vandaag de hele dag binnen gezeten. Morgen en maandag moeten werken en daar dan waarschijnlijk geen zin in zou hebben gehad omdat ik dan GTA IV had willen spelen.

    + ik breng Dixons op deze manier niet in de problemen. O-)
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    veel winkels hebben hem idd maar willen hem nog niet verkopen, ook bij de gamewinkel waar ik gewerkt heb hadden ze hem al maar ook ik was dit keer geen uitzondering. terwijl bij de meeste games mag ik hem wel eerder halen.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Het is gelukkig mooi weer :D.
     
  5. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig wel :D Maarja mooi weer in combinatie met GTA wil ook wel goed hoor :D Zolang de zon niet recht in je tv scherm schijnt :D

    Morgen wordt het vast wel rustig in dit topic (A) (Winkels Dicht)
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Koopzondag. :+
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Niet overal hoor ;)

    Exact.
     
  8. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/\o/
    Ben blij! Een exemplaar van GTA IV ligt bij een collega op me te wachten. Hij heeft vandaag bij een game zaak (ik heb geen idee welke, hij kende kennelijk daar iemand) 3 exemplaren meegekregen. Maandag neemt 'ie 'm mee naar het werk (Heb zelf met deze mooie dagen mijn handen vol aan de kids). Denk dat ik maar wat eerder naar huis ga dan (voel een griepje opkomen...). Bewijzen kan ik het dus niet... Tot maandagmiddag dan. Als er tegen die tijd nog behoefte aan is post ik wel een foto.

    Weet niet of ik maandagmiddag mijn internet verbinding verbreek als ik ga spelen. Lijkt me eigenlijk een beetje onzin maar ja, aan de andere kant.

    Na dagen dit forum doornemen en verschillende winkels in Amsterdam Noord bezocht te hebben werd het me duidelijk dat het deze keer een ander verhaal is dan bij eerdere releases. Had ook niet verwacht dat m'n collega het ging fixen! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  9. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ZIEKELIJK, meer heb ik niet te zeggen:)
     
  10. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik in Den Bosch ook niets kunnen vinden bij de FRS, Dynabyte, Dixons, Replay, V&D, Bart Smit. Waarbij ze bij de FRS trouwens erg vijandig waren.
    Ik vroeg gewoon: "Hebben jullie GTA 4 al binnen".
    Vervolgens kijkt zo'n muts me aan van: Nee, dat weet je toch?
    En zegt ze: "Nee, maar die mogen we toch niet verkopen".

    Snel wegwezen dus.
    Heb hem nu bij de Dynabyte gepreorderd. Daar krijgen ze er 22 binnen op dinsdag waarvan er nu 13 gereserveerd zijn.

    Maar goed, komt op zich ook beter uit want ik moet morgen en maandag werken :+
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heel leuk voor de mensen die al een game weten te bemachtigen en veel plezier ermee, maar waarom moet iedereen zo nodig een foto posten?

    Ben je cool ofzo als je bewijst dat je hem nu al hebt?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bewijs dat je hem legaal hebt, en niet liegt. :)
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ben je teleurgesteld dat jij hem nog niet hebt en anderen wel.
     
  14. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    O RLY?

    Bedankt, captain obvious :lol:
     
  15. PGLion

    PGLion Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, omdat dat in de beginpost werd gevraagd _0/
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee ik ben niet teleurgesteld. Ik heb gewoon een leven en geduld. Moet werken van het weekend dus heb nu toch de tijd niet.

    Bovendien heb ik de LE besteld dus kan wel wanhopig alle winkels aflopen maar wacht liever tot dinsdag om hem dan op te halen. Heb ook gratis pre-order kit gekregen dus dat is toch weer 10 euro korting.

    En wat ik bedoelde met mijn statement is dat ik niet jaloers was op mensen maar het leuk voor hun vond dat ze GTA al hadden en ik wenste hun er veel plezier mee (was niet sarcastisch bedoeld)

    Maar vind het alleen onnodig dat iedereen zo nodig een foto moet posten. Wat maakt het nou uit of mensen op een forum jou geloven als je toch GTA kan spelen?
     
  17. sicco

    sicco Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel klote, ik was daar gister zeiden ze dat hij pas dinsdag verkocht zou gaan worden, ga ik vandaag alles langs behalve Flevo Games en ja hoor hebben ze hem daar wel :mad: nu een weekendje wachten of morgen even almere bellen :p
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iedereen die er niets om geeft wanneer hij de game krijgt gewoon opzouten uit deze thread? Is namelijk zeer irritant dat mensen hier de wijsneus uithangen door te zeggen dat de rest geen leven heeft en dat het niet uitmaakt of je hem maandag of dinsdag hebt. Bij grote releases is het zo dat iedereen de game zo snel mogelijk wil spelen, en dat maakt het ook leuk om dit soort threads op te zetten, want op deze manier barst er min of meer een strijd los wie de game als eerste heeft. Dus Xboxfreak en de rest die dat niet snapt: oprotten aub.

    ontopic!
     
  19. r_brus

    r_brus Extreme Gamer

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Half Nederland gezien vandaag. GTA IV in mijn handen gehad, bij de Bart Smit. Helaas zei een van de jongens net voordat ik mijn pinpas er doorheen haalde: "Ho! Die mag pas dinsdag worden verkocht." Teleurgesteld de winkel uitgelopen.

    Ik ga 'm nog geen eens meer kopen! Na woensdag moet ik toch weer werken en heb ik er geen tijd meer voor.
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina