Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje tegenstrijdige berichten :) Ik ben nu ook bezig met die 1000 punten aan het einde van je carrière. Heb net m'n derde seizoen achter de rug en heb nu 1156 carrièrepunten. Kan ik nu wel of niet het 4e en 5e seizoen simuleren? Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad om telkens tegen dezelfde spelers te moeten spelen..

    Ps. cooleroelie die carrièrepunten die je aan het eind van het seizoen krijgt zijn niet dezelfde als degene die je kunt op vragen bij je statistieken (world rank ofzo heet dat). Dat dacht ik eerst ook maar daar heb ik al meer dan 3000 punten.
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nog steeds wat vaag met die carrierepunten.
    Ik had eigenlijk geen zin om te simuleren en skipte gewoon een hele zooi, maar dan moet je af en toe wel een grand slam spelen.
    Simuleren kan wel denk ik, maar blijf je punten in de gaten houden.
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dus moeilijk omdat je alleen aan het eind van het seizoen krijgt te zien hoeveel carrierepunten je hebt behaald ;) Zou dus zonde zijn als ik nu alles ga skippen en dan bij seizoen 5 niet meer genoeg heb :) Ik ga het wel gewoon proberen denk ik, ik simuleer alles behalve de grand slams en dan kijk ik wel of ik aan het eind van seizoen 4 meer of minder punten heb behaald. Heb ik er meer dan simuleer ik het 5e seizoen helemaal.

    Ik ben het wel helemaal met je eens; die telling is wel vaag. Het zou gewoon zo moeten zijn dat je altijd kan zien hoeveel punten je nou hebt behaald.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al een tijdje niet meer gespeelt, maar je hebt toch zo'n overzicht met je world ranking en je race ranking. Volgens mij kan je in je world ranking zien hoeveel punten je hebt, althans daar heb ik altijd naar gekeken.
     
  5. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt maar die is het dus niet. Ik had er expres op gelet toen ik seizoen 3 afsloot. Ik had bij World Ranking meer dan 3000 punten en bij Race een paar honderd maar het totaal aantal career points was 1165. Leek er dus in de verste verte niet op ;) Vandaar ook de verwarring overal. Maar ik ben nu gewoon aan het simuleren en wanneer ik dreig te verliezen dan neem ik het over en win ik alsnog. Dan weet ik zeker dat ik toch punten krijg en gaat het ook redelijk snel. Hopelijk krijg ik vanavond m'n 4e seizoen klaar want ik heb het echt wel gehad met dit spel.

    Edit; wat ik me nu nog bedenk, ik denk dat jij in de war bent geweest met die World Ranking punten en Career Points. De eerste kan je namelijk wel verliezen en dan die Career Points niet. Dat zou dan betekenen dat averagegamer gelijk heeft en ik vanaf nu alles kan overslaan omdat ik toch al genoeg Career Points heb :D
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik nu weet ik het dus helemaal niet meer :confused:

    maar ach, hetgeen ik nog wel weet is dat het bij mij gewoon in een keer goed ging en meteen die hele achievementzooi had gehaald...
    ...waarna ik nog 2x de single player heb gespeelt (trainen blijft leuk)
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond m'n 4e seizoen afgemaakt en toen had ik ruim 1500 career points dus meer dan genoeg. Ik speel het 5e seizoen wel gewoon nog maar alleen de slams en dan heb ik het voorlopig wel even gehad met tennissen ;)
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is misschien wat laat, maar ik heb eindelijk ingezien wat nou die career points zijn. Toen ik TS2 nog voor m'n broertje aan het uitspelen was, zag ik aan het einde van een seizoen m'n carreer points staan. Aan het einde van seizoen 3 waren dat er 1014 en de laatste 2 seizoen heb ik dan ook geskipt, met wat achievements als resultaat.

    Ik blij
    Broertje blij
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Zoo dat is relaxed:D Weet je hoeveel dat scheelt8)
     
  10. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Leen het spel momenteel van een kameraad, maar hoeveel seizoenen moet je afwerken? Heb nu 1 seizoen achter de rug en heb maar 59 punten..
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    5 seizoenen
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Net twee 5 setters gespeeld op me eerste grand slam. Tegen de #1 Federrer en tegen de #2 Roddick.. Finale moet dus zeker te doen zijn :D
     
  13. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, wat is het verschil tussen de 'gewone'ranking en de 'race rank'?
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 via HDMI, 720p Expanded, aangesloten. Maar Top Spin 2 wil gewoon NIET afspelen. Er staat dat de 360 niet op 60 hertz staat. Hoe lossen we dit op? Heb gewoon een HDTV. Tips?
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Xbox settings het scherm op 60 hertz zetten... Denk dat dat de enige oplossing is?
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er dus niet tussen :confused:
     
  17. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit hem gewoon even aan via s-video dan zal je het zien staan.
    Dan zet je hem juist en steek dan terug de HD kabel in, problem solved ;)
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik HDMI, maakt dat wat uit?
     
  19. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maakt niets uit.
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    je gewone ranking is het totaal aantal punten dat je hebt en dat bij het begin van het nieuwe seizoen hetzelfde blijft als het eind van het vorige seizoen. Je verdient punten door toernooien te winnen en je verliest punten als je niet deelneemt of niet zo ver komt. In kleine toernooien verdien je heel weinig punten en die kan je dan ook beter skippen.
    je race ranking begint bij elk seizoen op nieuw zodat slechtere spelers meer kans hebben hoger te eindigen. Deze ranking gaat meer over de punten die je verdient door aan toernooien mee te doen en hoog te eindigen. Het is meer een soort race van wie de meeste punten heeft aan het eind van het seizoen, terwijl je gewone ranking meer je status aangeeft.
    Wie weet is het nog duidelijk. ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeelt
     

Deel Deze Pagina