1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee het is de normale PAL versie.
    Er staat wel voorop Microsoft Game Studios, maar is ontwikkeld door Mistwalker.

    Je kan MS altijd bellen, ook als je Xbox je spel bekrast enzo.

    Wel netjes dat ze het zo op lossen alleen ik hoop wel dat het niet zolang duurt..
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mijn versie komt via play-asia over +/- 14 dagen.... ben erg benieuwd hoe ie is! :)
     
  3. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg je eerlijk, het is een baggervet spel..
    Zoals ik boven al vermelde heb ik in 4 dagen zon 30 uur gespeeld..
    Als je een beetje RPG fan bent, dan is dit echt een aanradertje.

    Ik hoop alleen dat je geen Disc4 problemen krijgt :)
    Ik heb even gegoogled en het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn namelijk.
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    :) we shall see :) was voor 29 euri incl shipping echt een koopje!
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is inderdaad zwaar kut....ik zat ook vol spanning te kijken of mijn 4de disc het zou doen, maar gelukkig geen problemen bij mij.

    Maaruh, je hoeft de game niet 3-4 weken niet te spelene hoor; genoeg sidequests die je nu mooi kunt doen! (ik zat op gemiddeld 20 uur per disc...heb het dan ook wel rustig aan gedaan en alle sidequests gedaan...heb ook alle achievements, behalve die van alle treasures, die is mij te idioot)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die skillmaster achievements werden me teveel al m'n chars waren 90+ alleen had ik lang niet alle items >_<. Dus dan gaat het over.
     
  7. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1

    Nee dat kan niet, omdat ik hem gesaved heb aan het eind van Disc 3..
    Als ik mijn game load vraagt hij perse om Disc 4 daar ontkom je niet aan :mad:

    WIE LEENT ME DISC 4 :)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn disc 4 doet het nog prima. Alleen maakt die vreemd genoeg wel extra lawaai met het loade en alles. (duurt ook allemaal net wat langer) Terwijl dat bij de vorige 3 discs niet zo was...
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij het begin van disk 2.. en ming heeft net mijn crew gejoined
    alleen nu moet ik tijdens de gevechten een keuze maken wie ik in mn crew heb tijdens de battles en wie niet.

    Ik vroeg me af, Degene die niet meevechten gainen die ook nog exp?
    en wat zou een goeie setup zijn?
    ik wil later wel graag iedereen op hoog level met alle skills enzo...
     
  10. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1

    Nee, de mensen die niet in je party zitten krijgen geen XP voor zover ik weet..

    Later in het spel krijg je de kans om iedereen te levelen, daar hoef je je niet echt druk om te maken in ieder geval..

    Ik had Kaim & Seth vooraan
    Dan Ming en Janssen achteraan.

    Je hebt nu pas 4 Characters toch? Of al meerdere?
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    ook cooke en dat jochie (de kleinkinderen van kaim)
     
  12. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1

    Oh ja,

    Kaim & Seth - Frontrow
    Janssen Cooke Mack - Backrow

    Ming heb ik niet gebruikt in het begin.
    Je kan die Composite magic van haar aan Mack geven door die accesory af te doen bij haar die voor Composite magic zorgt.

    Je gebruikt die composite toch amper verder omdat het vrij traag is.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb het hele spel zo goed als met alle immortals gespeeld.

    Human veranderde bij nog wel eens, lag aan het gebied/gevecht.


    Om levelen zou ik me inderdaad nog niet zo druk maken.
    In de verborgen grot onder Gongora's Mansion kun je erg makkelijk levelen als je wat sterker bent, en dan is het een kwestie van af en toe characters wisselen zodat ze allemaal leren en omhoog gaan met hun levels.:)
     
  14. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de game toch ietwat uitdagender dan Blue Dragon? Ik heb die game nu net 4 dagen en zit al op de laatste disc en heb echt denk ik zo goed als alle sidequests gedaan, ik baal ervan als een stekker dat ie te simpel is (ja ik heb hard gedownload).
    Heeft er iemand trouwens een soort van overzicht van welke skills je kan leren? heb op youtube al wat magic dingn bekeken maar zou toch graag ietwat van een overzicht hebben :).

    Ik ben zelf nogal 'hardore' RPG-speler denk ik wel dat ik van mezelf mag zeggen, is het dan echt nog een epische belevenis?:)

    Als iemand em kwijtwil ik hou me voorbehouden dan :) wil er wel wat euri voor neertellen of mijn blue dragon en euri's.

    Maare genoeg geleuter over dat kopen en verkopen , lijkt me gewoon gaaf spel!
     
  15. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het spel zeker aanraden, is een stuk beter dan blue dragon vindt ik zelf.
    verhaal is fantastisch, en als je niet bang ben om wat text door te lezen dan heb kan je helemaal opgaan in Lost Odyssey, muziek is ook prima. zit zelf nu op 92 uur aan speeltijd ofzo en heb hem uitgespeeld op 2 achievements na, dus 100 uur kan je er wel zoet mee zijn zonder dat hij gaat vervelen.
     
  16. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ok lekker heb op de bazaar em gevonden denk ik dan kan ik em zelf is kapotspelen :D ga nog een review ervan brengen dan en ook ondermeer van Blue Dragon :), nuja alvast bedankt ik wil het zelf wel is zien hoelang ie meegaat :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Voor de mensen die Composite-magic te traag vinden: hebben jullie al de skill "concentration" proberen te combineren met deze magic? Ik heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar als deze skill de magie voldoende versnelt kun je zo'n heavy damage spell binnen één ronde afvuren. In theorie tenminste...

    Echt een geweldig spel trouwens. Zit nou in een soort spookhuis... tis nog best eng ook. ;)
     
  18. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik heb die concentration in combinatie met composite niet geprobeerd, maar vooral omdat ik de spells niet echt bijzonder vind..
    Later worden ze wel beter maar bijvoorbeeld een "single" Grounda is veel sterker dan een "Grounda All"
    En er zit geloof ik een Cure all enzo bij..


    Ik heb die Composite Accesorry aan mack gegeven en ming die heeft nu gewoon wat andere spells..
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ook in het huis van kaim, soms best pittige enemys ook (nja meer erg MANA consuming/health consuming)
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dit werkt dan vaak in 1 ronde. Ook krijg je later nog een skill die je 2 casts klaar laat zetten (later nog 1 voor 3 casts maar die is niet zo handig als 2). Als je dan gewoon Ming bijvoorbeeld, of je andere casters die je ook zo composite magic kan leren door ze de ring te geven tot ze het geleerd hebben, 2x all-**** klaar laat zetten, dan iemand haar steunen dan duurt het net zolang als 1 normale composite cast. Dus na 1 ronde wachten vuurt ze gewoon ff 2x zo'n aanval af :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina