GTA III een 8.5? Deze game verdient het hoogste van alle 3 (San Andreas, Vice City en III) Deze game was nieuw, hoogstaand. Nog nooit zoiets vets gezien. Vice City en San Andreas gaan verder waar GTA III de basis heeft gezet. Ik vind ze alle 3 super vet, maar door de vernieuwing toen van III, zou ik die het hoogst gegeven hebben. Als ik kijk naar de 3 games op dit moment, vind ik de verschillen maar klein, en zou ze alle 3 een 9 geven.
Hmm, met SA vond ik het irritant om voor elke missie een paar km te reizen, dan is de lol er wel snel af.. GTA III vond ik het nog het best van de serie omdat dit gewoon heel vernieuwend was.
vind sowieso dat teveel games een te hoge score krijgen. Helemaal irritant is het als een game een 8 krijgt en dat iedereen klaagt dat het hoger verdient. Alsof 8 een onvoldoende is.
tering.. IGN.com geeft GTAIV gewoon een 10. Hij zegt ook wij geven bijna nooit een 10 maar dit spel is het gewoon waard! Multiplayer is gewoon de bom!
Werkelijk waar. Zo'n mega hype, torenhoge welhaast onrealistische vewachtingen en het dan gewoon waarmaken. Rockstar schopt iedereen zn kont. Gamers, reviewers en most of all, mede ontwikkelaars. Iedereen. En hoe.....
Gave review zeg. eindelijk MP video en wat ziet dat er super vet uit. Nu zag je echt dat ze door een levende stad door crossen in MP.
Neej Niet echt ( je ziet wat beelden van single player ) en wat beelden van Multiplayer maar verder zie je geen Spoilers. De Game krijgt gewoon een 10 van IGN .. Damn echt ziekelijk gewoon ! Kan echt Niet meer w8ten op GTA .. Nog 3 dagen !
Had op andere fora begrepen van wel, wil hem daarom ook niet zien. Sowieso wil ik geen ingamebeelden van de game zien, die zie ik dinsdag wil. Het moet een verassing blijven.
Er zit echt helemaal geen spoiler in. Hij is gewoon aan het rondrijden door de stad en wat MP shootouts zie je.
idd zitten echt geen Spoilers in ! Je ziet hem alleen wat rondrijden + wat shoot outs ( MP en SP ) + je ziet wat andere dingen zoals Stripper , Night Clubs . Dat was het zon Beetje .. maar Echt geen Spoiler ! Dus Gewoon kijken ! haha !
Super gaaf om te zien in die review van IGN dat je gewoon een winkel binnenloopt (super gedetaileerd trouwens) zonder dat je een laadscherm krijgt..hoe vet is dat!