De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom betaal ik NOOIT iets vooruit.

    Particulieren dupe faillissement Progress.

    HENGELO - Ruim honderd particulieren zijn de dupe van het plotselinge faillissement van Progress Automatisering. Ze hebben de via Progress-internetshop bestelde computer, printer of digitale camera al betaald. De levering zal niet plaatsvinden, nu het Hengelose bedrijf zelf het faillissement heeft aangevraagd.

    De kans dat ze hun geld terugzien, is echter klein omdat andere schuldeisers bij de afhandeling van een failissement voorrang hebben. De schuldenlast van Progress bedraagt vele tonnen.
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Melbuuln, een dubbelpost :eek:!
    Las het een paar dagen geleden ook al ja, dan mijn TV maar bij Goedkopen.nl halen ;).
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanochtend z'n HDMI AV Cable voor m'n xbox Premium gekocht. Alleen waar moet ik dat HDMI kabeltje in m'n Xbox inpluggen ?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan mij ook overkomen , niemand is perfect :b:

    [​IMG]
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet zo'n zwarte Xbox
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Witte Xbox360 is de aansluiting het zelfde.

    Standaard AV is de bovenste aansluiting en de HDMI zit er onder.
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb echt alleen maar zo'n A/V aansluiting zitten :confused:
     
  8. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een xbox premium zonder HDMI en heb je niks aan die hdmi kabel.. helaas
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dan dat je Xbobx Premiums met en zonder HDMI hebt ?
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal de Mediamarkt en BCC blij mee zijn.:lol:
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan een HDMI-kabel alleen gebruiken als jouw Xbox360 er zo uitziet.
    [​IMG]

    Waarom heb je dan zo'n HDMI kabel gekocht ??
    [​IMG]

    Misschien is dit wel de reden dat Progress nu failliet is.

    Bron: Tctubantia.


    HENGELO - Mogen bij computerbedrijf Progress aan de Demmersweg computers, lcd-schermen, digitale camera's en andere zaken rechtstreeks aan particulieren worden verkocht? Elektronicaketen Media Markt en de winkel LEC aan de Deldenerstraat willen dat de gemeente in actie komt tegen deze volgens hen oneerlijke vorm van concurrentie.



    De zaak diende gistermiddag bij de commissie voor de bezwaarschriften, een adviesorgaan van het college. Volgens de gemeente is gebleken dat de bedrijfsvoering van Progress aan de Demmersweg in strijd is met het geldende bestemmingsplan. Daarom heeft het bedrijf in het begin van dit jaar al van de gemeente te horen gekregen dat het een boete tegemoet kan zien. Media Markt zegt structureel schade te lijden door de lage prijzen van Progress en wil dat de gemeente de boete (dwangsom) van 50.000 euro ook daadwerkelijk oplegt.

    Volgens Progress is de verkoop van de genoemde artikelen slechts bijzaak, want de hoofdactiviteit is automatisering. Verkoop over de balie heeft volgens het bedrijf al anderhalf jaar niet meer plaatsgevonden. 'Er kunnen uitsluitend nog producten via internet worden besteld', stelt Progress. Het computerbedrijf wijst er in haar bezwaar verder op dat de gemeente aan het bedrijf Outlet Planet aan de Wegtersweg vrijstelling heeft verleend. Ook dat bedrijf valt onder het genoemde bestemmingsplan en zou dus niet aan particulieren mogen verkopen. Daarvoor heeft het college dus nu ontheffing verleend.

    Binnen enkele weken komt de commissie voor de bezwaarschriften met een advies.
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij werd verteld dat het op m'n Xbox paste.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verkopers :mad:
    Gewoon de HDMI-kabel terug brengen en vertellen dat de verkoper het niet goed had.
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik ook doen. Nog een vraag, ik heb een HD-ready Tv gekocht, maar ik zit nu te twijfelen of ik hem op 720P of 1080I moet instellen.
    Wat is het beste(of beter) ?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij snelle beelden loopt het beeld veel vloeiender op 720p dan 1080i.
    Omdat ik geen zin om steeds te moeten schakelen tussen 720p en 1080i , laat ik de xbox360 op 720p staan.
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf nu trouwns ook egt verneukt dat ik een oude versie Xbox heb (zonder HDMI), weet iemand toevallig of ik deze ook kan omruilen (met bijbetaling ofzo)?
     
  17. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vraag ik me trouwes ook af....
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil gewoon kunnen gamen in HD en dan maakt het niet uit of het nu Component , VGA of HDMI is.
    Game nog steeds met veel plezier via de VGA en ga voor de HDMI niet speciaal een andere Xbox360 kopen.
     
  19. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook wel zo, maar kvoel me toch soort van 'benadeeld' door microsoft, want vga of of component is ook wel mooi, maar hdmi zal toch wel wat extra's geven...
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Is het normaal dat je op 1080i meer input lag hebt dan 720p, omdat hij dan deïnterlaced?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina