Gloeiende Gloeiende Gloeiende... 2x heel de wereld rond gelopen... 59/60 Templars Wat de **** is dat nou weer! En ik heb echt de plaatjes van assassinscreed-maps 100% gecheckt... Uren mee bezig... Hier wordt je toch moedeloos van... Bij uitstek de meest belachelijke en vervelende achievement ooit... Zeker omdat die game stikt van de glitches en bugs wat dit soort dingen betreft...
Ehmm, ik heb assassins creed uitgespeeld... maar nu wil ik gewoon verder kunnen spelen... kan niet? ik stap de animus in, maar kan ik niet op continue klikken.... help?
weet ik niet, kan het niet controleren heb AC momenteel uitgeleend :{ maar probeer de opties die daar staan even.
Net even weer begonnen om in de sfeer te komen van het free roamen en gelijk even de achievement gehaald van 25 gasten in een gevecht. Het blijft toch wel een bruut spel.
eindelijk die laatste Templar gevonden! Heb nu 1000/1000 Nu raak ik die game nooit meer aan! Ben er zo pissig op dat ik door een glitch 4x die kaart moest rond banjeren... D'r is ook geen zak te doen in die game, de gevechten zijn lame als je eenmaal counter attack hebt... Dus ieder gevecht wordt alleen maar een ergernis omdat je weet dat je toch 50 mannetjes makkelijk aan kan. Maar die teringleijert van een Altair kan niet zwemmen! Daar istie te dom voor... Sorry moest even de frustratie kwijt. De game is ansich niet heel slecht hor, 't is alleen zo saai en hetzelfde als je het een tijdje speelt. Maar gelukkig ben ik er van af! Nu op deel 2 wachten!
Ja ik weet het niet, ergens knaagt dat dan bij mij. ik heb die game 3 maanden niet gespeeld ofzo en dan toch moet ik die vlaggetjes halen. Vooral omdat het zo'n simpele achievement is. Naja achteraf gezien viel dat dus VIES tegen...
Hey is er iemand anders die de nieuwe update voor deze game gedownload heeft en nou problemen heeft? Ik kan de game opstartten maar als ik buiten masyaf wil gaan dus naar de kingdom of 1 van die 3 steden krijg ik wat ik ook doe een disc error. Nou speel ik hem sinds een paar dagen pas weer(mijn gedachtten van gta 4 halen) en zonder problemen hij heeft de xbox niet verlaten,de disc is schoon en er zitten geen krassen op. Alleen nadat ik die update had geinstalleerd begon het mis te gaan.