Die multiplayer begint me steeds meer te boeien. Ik zie het al voor 16 man van xboxworld tegen de polite met 6 sterren midden op Times Square.
Ik heb ff een vraagje, hopelijk weet iemand dat. Worden van de multiplayer ook stats bijgehouden? Dus bijvoorbeeld hoelang je elke gamemode hebt gedaan in totaal, hoeveel kills, enzo? Ik vind het zelf altijd vet om stats van dt soort dingen te bekijken in de game .
als het goed is wordt dat bijgehouden op deze site als je je daar registreert. https://socialclub.rockstargames.com/
Effe als toevoeging op Meteorwing's post: Er zijn ook leaderboards die je via Xbox Live kunt bekijken.
Parasite, kan je nou echt door de hele stad freeroamen met 16 man ? Of met minder. En is er ook een offline coop, dus dat ik samen met een maat gewoon rond kan kloten in Liberty City ? Multiplayer boeit me ook meer en meer. Deze game ga ik echt heel lang spelen, als ik maar een game mocht hebben dit jaar, dan was het duidelijk IV. Dit ga ik zo lang spelen.
Dinsdag overdag ga ik single player spelen. En s'avonds wil ik online gaan, een server opzetten en dan met 16 members van XBW gaan knallen
Nu er steeds meer over de multiplayer naar buiten komt, krijg ik daar ook steeds meer zin in. Vooral die Freemode en dat cops en crooks lijkt me vet. Ik vond dit ook wel goed gevonden, van ign.com:
Midden op times square met ze 16en in een ring staan en dan gaan beslissen wat je gaat doen. En dan een moment later zie je 16 auto's gejat worden
Hmm Dus als ik het goed begrijp kan je gewoon met 16 man? rond rijden en van alles doen waar je zin in hebt !? *)
Jaja, met 16 man door heel de GTA map heen.. Je kunt ook voetgangers aan/ uit zetten, politie aan/ uitzetten en alles.
Haha Damn Dat is wel nice ! Wist ik nog niet .. dacht gewoon 16 players en dan 8 vs 8 maar dat zal er ook wel in zitten neem ik aan niet?
Legendarisch, 16 man online staan en doen wat je wilt. Oh fuck, dit gaat zo ongelofelijk hard ownen. Fuck GoW2, Saints Row 2, Ninja Gaiden 2, Fable 2 en alle andere games die uitkomen. Het is dit jaar GTA IV tijd, baby.
krijg je dan ook 16 Niko's die in LC rondlopen of kan je dan ook je eigen online-character aanmaken??
dat wordt zeker mooi. Maar GoW2 wordt ook vet hoor Wel gezellig om met 4 auto's met elk 4 inzittende de politie voor te blijven.
Hou wel rekening dat dit niet zo uitgebreid wordt als in bijvoorbeeld Saints Row! Je kan wel een aantal dingen qua kleren en volgens mij de gezicht veranderen, maar je kan niet bijvoorbeeld jezelf na maken.
hehe de opties zijn minimaal idd 4 hoofden 6 petjes 4 broeken OID! heb net toevallig ff gametrailer bekeken maar weet de exacte aantallen ff niet ik was me net aant bedenken aangezien je ook kunt free roamen ONLINE! zou het dan mogelijk zijn om bv de MINI games met elkaar te kunnen doen? ik bedoel wat is er leuker dan met 16 Gangsters de Bowlingbaan onveilig te maken?