[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is nu het probleem dan? Gisteren legde iemand je uit dat je naar boven moest drukken en dan een stuk kon selecteren. Waarop jij antwoordde met "En dan Replay Memory?". Daar heb je je antwoord. :) Zo kun je elk stuk van de game opnieuw spelen/laden. En zo kun je al die openstaande opdrachten/kills/flags nog halen.

2. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dan is het goed.

Maar nu heb ik dus "replay memory'' gedaan, paar kleine missies uitgevoerd. als ik nu weer verder wilt spelen? kan ik weer geen continue doen, weer replay memory doen... |:- maar dan zit ik telkens met die filmpje dat die gozert tegen mij praat 5 minuten lang |:-

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gooi je de update er even af door de Cache van je XBox te legen. Moet je wel van de andere games je updates even opnieuw downloaden, maar ja dat is zo gebeurd.

Instructies:
    To clear the cache, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

Ja je kan niet verder gaan in een missie nee. Je moet telkens (neem Chapter 6 daar kan je alles) opnieuw beginnen in memory block 6. Dat filmpje kan je echt niet skippen, die moet je verplicht telkens kijken.
    Weer zoiets wat zo enorm kut is aan deze game... Zeker als je de game al hebt uitgespeeld en je vlaggetjes gaat zoeken... Kan je iedere keer weer 5 minuten naar dat ***-geouwehoer luisteren en moet je weer heel dat takke eind gaan lopen...

Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah thx ja hoe je cache moet legen wist ik al,wist alleen niet dat je zo updates kon verwijderen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    damn snap niet dat er mensen voor die templars en vlaggetjes gaan. Je wint er helemaal niks mee! Als je nou wat vrijspeelde aan filmpjes of art oid, in mijn optiek echt nutteloos. Ik speel dan ook gewoon lekker het verhaal.

1 ding snap ik nog niet goed en dat zijn de achtervolgingen. Hoe kan ik die spannender maken? Want ik zie tijdens het sprinten wel eens van die glitches, moet ik dan nog een knop indrukken oid? (zoals bij gesprekken). Achtervolgingstips zijn welkom! :)

Had het spel nog nooit voorbij de eerste kill gespeeld trouwens, maar vind het toch wel erg vet om te doen.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Soms heb je de mogelijkheid om tijdens een achtervolging op LB of RB te drukken. Dit is dan tijdens zo een glitch.
    Dan verandert de camera in een 'Chase Cam'. Zo zou je wat meer overzicht ofzo moeten krijgen.
    Ik gebruikte het nooit.

Om het spannender te maken kun je ook zorgen dat je bijna geen leven meer hebt. Dan wordt de achtervolging een op leven en dood. :D

Met die Templars en vlaggetjes speel je achievements vrij.
    Veel waardevoller dan wat lame Artwork. :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    no way: artwork en making of dingen zijn leuk! Check daarvoor ook Uncharted en Heavenly Sword. Leuk om naar te kijken.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeker leuk om naar te kijken, maar toch unlock ik liever achievements.
    Die hebben meer waarde voor mij.

Als ze nou Artwork enz. aan achievements koppelden vond ik het al een stuk leuker. :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat voor een waarde heeft dat dan 8)

Maar idd het koppelen daarvan zou leuk zijn. De vlaggetjes en de templars voegen gewoon niks toe aan het spel.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    'Patswaarde' :cool:

Je kan die vlaggen en Templars ook gewoon zien als reden om nog wat langer door het Universum van AC heen te jumpen/vallen/springen/vallen/rennen/vallen/zitten.

Voegt dus buiten alleen achievements ook wat replaywaarde toe.

11. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ze hebben een klein aandeel aan het verhaal.

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ben je lang bezig om alle vlaggetjes en templars te vinden, vermoorden?

13. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Dat ligt eraan hoe je het doet. Ik denk rond de 3 uur om alle templars en vlaggen te verzamelen, maar dan moet je geen fouten maken door een vlag over het hoofd te zien.
    Ik heb het nu wel over het gebruik van mappen!

14. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    dan is 1000/1000 AC niet moeilijk om te halen *)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kwartier/20 minuten per stadsdeel.
    Gebruik wel die handige site, dan gaat het lekker snel, en zie je niets over het hoofd.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Met l2 activeer ik op de ps3 idd die chasecam, maar is dat alles als ik een glitch zie tijdens het sprinten? Kan hij tijdens een glitch niet ineens vet gebruik gaan maken van de omgeving oid?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Oehoe, binnenkort begeef ik mezelf dan ook eindelijk onder de ACers. Ben toch wel erg benieuwd. Zal me er ongetwijfeld wel mee kunnen vermaken.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik moest dus Robert vermoorden maar het bleek ene dubbelganger te zijn en Altair besloot om gelijk door te gaan naar Robert ipv naar Al Mualim in Masyaf, ik dacht dat ik Acre hoorde maar dat was niet zo. Iemand enig idee welke stad ik heen moet? Of moet ik toch wel naar Masyaf?

E: Ik moest dus naar Arsuf maar als ik daarkom is er nog zo'n blauwe muur . Iemand help? Wat moet ik nou doen?

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Die groep guards daar in de buurt afmaken.

Deel Deze Pagina