Hey, Ik vond vandaag nog een trail kaart van Xbox Live van mijn Xbox 360 en omdat ik toch al van plan was om Xbox Live aan te schaffen wou ik eens proberen hoe het allemaal werkte. Dus ik was bezig met een Silver Account aan maken toen ze opeens je credit kaart nummer enz vroegen. En je snapt al ik heb geen Credit Kaart dus ging ik vragen bij mijn ouders alleen die hebben ook geen credit kaart (Zeggen ze) en die geven dat ook niet. Iemand nog een idee hoe ik misschien geen Credit Kaart code moet invullen ? Want ik betaal toch geen Xbox Live via Credit Kaart maar ik koop gewoon in de winkel. Alvast Bedankt
Het antwoord staat in de startpost van deze post: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? Voor de Xbox 360 heb je geen credit card nodig .. je kan gewoon een live kit in de winkel halen. Daar zit een code bij welke je op je xbox moet invoeren *(bij het aanmaken van je silevr account krijg je ook een gratis Gold Trial aangeboden)
Maar je hebt toch een silver account nodig om het gold te maken ? Dus als ik het goed begrijp kun je als je xbl in de winkel koopt gewoon een code invoeren en dan gewoon gamen ? Sorry ben beetje n00b in XbL PS: Ik moest mijn Credit Kaart code invoeren om een gamerstag (Ofzoiets) te maken
je maakt gewoon een silver account aan! en dan koop je de xbox live kaart bij een van de gamewinkels en die voer je dan in bij xboxlive marketplace (REDEEM CODE) en voila je hebt een tegoed van 3 maanden of 12 maanden ligt eraan welke kaart je pakt
Jah maar dat is het nou juist, Ik moet mijn Credit Kaart nummer geven om een silver account te maken, Om je leeftijd te checken staat er....
Klik op join xbox live dan kan je redeem code doen dan moet je die code invoeren en viola je bent online... een kind kan de was doen
Oke ik ga weer proberen, Edit = Ik moet eerst een gamertags aanmaken en daar wordt gevraag om een Credit Kaart
Voor de 360 heb je inderdaad geen creditcard nodig. Als je nog een vraag hebt kan je in de bovenstaande thread terrecht. Deze thread is nu namelijk dubbel en gaat dus dicht. -Slotje