Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Maar weet iemand hier hoe het zit met de staking van de TNT morgen in Rotterdam of er uberhaubt dan wel pakketten worden geleverd aan winkels.

    Zou toch wel schandalig zijn als ik morgen mijn S.E niet kan ophalen bij Dynabyte. Dan weet ik 1 ding dat het de laatste keer was dat ik wat heb besteld bij dynabyte
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    MM ArenA schijnt geen nachtlaunch te hebben trouwens. Kijk even in het Nachtlaunch topic voor verdere details.
     
  3. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgenochtend bij de MM in Ede ligt er voor mij GTA IV klaar.

    moet er alleen wel 49 euro's voor geven!
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor minder je zul je 'm nergens (buiten internet) kunnen vinden hoor.
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Net schalkwijk afgeweest, nergens verkopen ze hem. alleen E-plaza heb ik beetje aan het twijfelen gekregen maar ging uiteindelijk helaas niet overstag.. En ook bij mm cruqius was het geen succes.. Morgen maar halen dan:mad:
     
  6. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand wat de MM in breda doet, komt hier iemand daarvan daan of omstreken?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Net bij mijn plaatselijke Eplaza geweest en wat staan praten met die gast daar. Ondertussen werd hoe dodelijk een paar keer gebeld met de vraag of ze GTA al verkochten. Hij word schijtziek van deze game zei die. In ieder geval, als je hem in de winkel wilt kopen, ga vroeg! Hij gaat om half 10 open, ben daar dus al om 9 uur in ieder geval. Hij zei dat hij niks kon garanderen of ik hem zou krijgen, ook die preorderen. Hangt er gewoon van af wie er het eerst is.

    Maja, ik denk niet dat het superdruk word in de ochtend, maar dat weet ik niet. Voor me was er ook al een jongen die in de ochtend zou komen, dus dat is er alvast 1. En als ik geen geluk heb, dan fiets ik naar de Toys 'R Us, die moeten wel hebben, die is helemaal afgelegen en het is er bijna nooit druk. Aah, ik ga niet kunnen slapen vannacht. :+
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Pakketpost gaat wel gewoon door volgens mij. Alleen brievenbuspost blijft liggen door de staking, met uitzondering van rouwpost.
     
  9. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja MM zoetermeer 44 euro.
    Ben ook de hele stad afgeweest hier in arnhem maar nee het is allemaal we krijgen een boete als we hem eerder verkopen.
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de MM in Zoetermeer is ie 44 :p

    Ik ga morgen ochtend vroeg gewoon de stad in, hoop wel dat ik een exemplaar kan vinden. Vooral bij de mediamarkt krijgen ze er veel.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook niet, want dan ben ik aan het gamen! :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Jeej, bericht gehad van Dynabyte dat ik hem morgen kan verwachten :thumbs:
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Haha, wie gaat er dan ook in het boerengat Schalkwijk op GTA jacht :lol:
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand al iets over de MM Utrecht? Ook 49,- net als de andere MM's? (het jarige MM Z'meer uitgezonderd)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij is hij niet in elke MM 49euro. Dit verschilt namelijk per vestiging.
     
  16. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Vriend van mij die bij MovieMax werkt had GTA4 voor de 360 gepre-ordered voor mij, en zijn baas zei specifiek dat ik 'em de 28ste mocht ophalen zodra die binnen was.

    Vandaag dus langs geweest maar 360 versie hadden ze niet binnen, alleen de PS3 versie. Vertelde ook specifiek dat ik een aantal medewerkers kende (wiens namen ik ook erbij vermelde). Maar hij zei er specifiek bij dat die hem niet mocht verkopen aan wie dan ook voor de 29ste, dus 'schijnbaar' was ik hoe dan met lege handen de winkel uitgelopen.

    Kom ik thuis, bel ik m'n vriend op zegt die dat 'em nu aan het spelen is bij een collega van hem, die notabene bij hetzelfde filiaal van MM werkt!

    Geen problemen mee dat je je aan de regels houd en hem op de 29ste verkoopt (wat die aap achter de toonbank dus niet had gedaan), maar ga dan ook niet recht in mijn gezicht liegen als ik duidelijk laat weten dat ik zijn collega's ken en ze 1 minuut later kan opbellen om opheldering te krijgen.

    Ga hem morgen mooi bij de Dynabyte halen, geen stijl die lui bij de MM.
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ie geen 49 is dan haal ik 'm elders. Kneuzen daar bij de inkoop. Lijkt wel of de goede inkopers steeds verkassen naar nieuwere vestigingen.....
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    had je hem gewoon besteld of gereserveerd om hem op te halen in de winkel?
     
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    de hele dag MediaMarkt in breda onbereikbaar!
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Huh? Iedere MM is een aparte Franchise met ieder zijn eigen prijzen.
    Dit vermelden ze op de site:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina