Die special edition he, die boxart van de game zelf is daar anders toch. Best jammer, heb eigenlijk opeens interesse in de special edition maar wil gewoon de standaard boxart en niet die simpele met Niko alleen er op.
Thx, had geen zin om hier weer 100 pagina's te lezen. Wel straf dat alle winkels er zich aan gehouden hebben *)
Ik vroeg het vanmiddag in de dixons, de verkoper zei dat er een schuld van 60.000 euro aan hing en alle gta4's uit de magazijn word gehaald als ze gesnapt worden. Vind dit wel beetje overdreven maarja.
Ik zag in sommige filmpjes dat je ook in een helikopter kon vliegen?! Ik dacht eerst dat ze dat er uit zouden gooien, of kun je alleen niet met vliegtuigen vliegen??
Meisje van de Music Store had het over een boete van €10.000 + dat alle Music Store winkels geen naleveringen meer zullen krijgen.
Krijg morgen keurig mijn Limited Edition geleverd, maar vroeg me af hoeveel nummers er eigenlijk op die cd staan die erbij zit? Daar is het me namelijk vooral om te doen, die muziek is meestal wel goed en lijkt me super om in je eigen auto te cruisen met GTA muziek. De sporttas en het kluisje gaan wss meteen het internet weer op, daar ga ik toch niets mee doen.
Hoe zit het nou met je eigen MP3 radio station? Kan iemand die de game heeft vertellen of je je eigen songs kan draaien?
Ok, maar dat stopt dus niet als je bv de auto uitstapt, en als je een radiostation luistert, hoor je 2 dingen door elkaar... BTW, dit is het laatste GTA-loze avondje! \o/
Het blijft inderdaad draaien als je uit de auto stapt maar de muziek speelt niet door de muziek van de radio heen gezien de Sound vervangen wordt door de costum muziek en alleen de SFX blijft enabled. Dus zoals het werkt bij elke game als je muziek via je Xbox Dashboard draait. Tenminste, ik neem aan dat dit ook voor GTA IV geldt.
Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe groot de map is in vergelijking met Saints Row. Groter/kleiner? Wie kan er op antwoorden?
Veel groter!? Haha, bij SR kon ik me de stad al haast niet 'eigen' maken, dat wordt straks helemaal lachen dan. Gelukkig heb je de stad niet in een keer, dat helpt wel!