[Forza 2] Show Your Ride [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Loyal :D Die ziet er erg vet uit! De kleuren springen er goed uit!

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Bedankt hoor!! Ik hoop dat het ook KIMI's smaak is, want het is voor een KIMI release bedoeld.
    @KIMI: Van deze release wil ik wel een getunede giftcar hebben om mee te spelen. Ik was eigenlijk helemaal geen fan van van deze Lotus.
    Maar tijdens painten viel mij op dat de lijnenflow van deze auto erg mooi zijn.
    En Kimi hou rekening dat ik de Exige cup B700 editie niet unlocked heb in mijn garage, dus ik kan hem zelf niet kopen.

Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  3. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag is een keer geprobeerd (voor de eerste keer) een auto te maken,

Denk dat het opzich best wel gelukt is...
    [​IMG][/
    en heb ook de foto-opties even uitgetest:
    [​IMG][/URL]

Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  4. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    voor de eerste keer vindt ik het helemaal niet slecht. Alleen de motorkap past niet bij de rest. Of de rest past niet bij de motorkap. Als ik jou was zou ik gewoon de hele auto doen zoals de motorkap.

5. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    thanks^^

Ik had ook zo`n idee dat de motorkap en de rest niet samenging, ik denk dat ik de motorkap aanpas aan de rest en een andere auto maak met zo`n motorkap alleen dan helemaal.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja voor de eerste keer is die wel mooi :)

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    @loyall..

Het is ook geen CUP-editie.. het is de normale Exige.. ik stuur je wel een Exige met het design wat ik heb gemaakt.. ik heb nog heel veel verschillende kleurcombinaties.. zal zo wel ff paar mogelijkheden posten..

en over jou design.. ik vind hem van de bovenkant best wel nice.. alleen die zijkant niet.. dat oranje past totaal niet bij dat gele(sorry dat ik het zo hard zeg)

ik zal je zo een auto giften met de tune.. kun je gelijk ook tijden rijden:p

owja: er staan 10 golfjes op AH./.

Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360

de lotus tot nu toe..

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Nee geeft niet.
    Ik kan misschien nog een beetje met de kleuren en vormen mixen en spelen.
    Hoewel ik eigenlijk jouw design best chique vind en op dit moment de beste voor de LOtus Exige._O_

10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind hem lekker racy.. ik denk dat ik er nog misschien paar nummertjes opmaak.. maar houd hem graag wat clean..

je mag er gewoon op los gaan hoor.. ik zie wel wat je maakt.. heb hem ook naar RuthlessLambo gestuurd.. hij gaat de tune ff testen en gaat ook wat painten..

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga nog even serieus achter de tekentafel zitten. Ik ga beide designs, dus van jou en mij verder uitwerken.
    Dan heb je eigenlijk twee opties voor twee verschillende smaken in de AH met de release. Of doe je 1 gebruiken als Limited edition.
    Ik laat enkele plaatjes zien maar de oude Modified en Bullet Proof -stickers gaan eraf en ik maak nieuwe custom -stickers.
    Wel erg druk nu met die Sakura R34 vintage release die #46 KeraKoll is een hit.
    OOk de R34 No Fear gaat als een trein.
    Kan het niet bijhouden.
    Dan ook nog die Unicorns releasen.
    Hoe gaat de tune voor de Lethal Steel car had jij daar nog tijd voor gehad.
    Zo niet dan komt het wel.
    En anders doe ik de paint gewoon op een R34.

Greetz.
    [​IMG][​IMG] [​IMG]

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    vind dat bulletproof niet zo mooi staan.. sniper op de voorkant is ook te groot.. en maak aan 1 kant op de voorkant Sniper en aan de andere kant een nummer

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind dat rode en groene sowieso niet echt bij elkaar passen. Maar goed, tis ook niet mijn auto :9

Owja, en als er iemand nog zo geweldig is om auto's te koop te zetten op AH met enorm veel logo's, dan ben ik diegene heel dankbaar. Geld zal uw rijkelijk komen toestromen ofzo. 8)

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    die reclame is te druk, hou m meer clean;)

15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    aan welke logo's zat je te denken? ik heb al een aardige collectie zelf gemaakt en ook sommige gekocht..

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Pf kben nu bezig aan een paint voor een Audi TT 07 en wil ook een tune er voor maken maar heb dus echt geeeen idee wat ik er aan moet veranderen. hij is al A850 nu..

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Vertoon jouw rijtuig:

Old school basic style zilver/groen/geel lotus logo kleuren-design.

En toch ff eigenwijs: ingame pics KIMI design met mijn logo's.

Want ik denk dat je de auto moet maken voor het AH/tuning market publiek/klanten.
    Af en toe heb ik ook wel van het is niet helemaal mijn persoonlijke smaak als ik de logo's bewust ietsje wat overdreven wat groter maak om design wat dramatischer te maken.
    Maar in de AH willen de klanten vaak iets wat opvalt en anders is dan de rest.
    Nou en deze Sniper logo's heeft geen enkele andere tuning-shop. Nog nooit unlocked verkocht. Dus blijft de auto exclusief. En dat is waar het om draait!!
    Maak je de auto voor je zelf dan kan je het design helemaal naar eigen smaak maken.
    En misschien heb ik wel niet de juiste style voor deze Engelse sportcar. Kan natuurlijk ook. Ik ben gewoon beter met Japanners.
    Maar toch als ik eigenwijs denk, vermoed ik toch dat deze auto's met deze twee designs en stickers het goed zullen doen.
    Zeker als zij nog het voordeel hebben dat de release door tuningshop SAKURA wordt gelaunched. Voordeel van inmiddels redelijke reputatie als kleine tuningshop.

Ik denk dat een try-out release van zeg maar 10 stuks, met een mooie advertentie (coole pics en scherpe Hotlap tijden) duidelijkheid zal bieden of de auto goed gaat lopen.!!

Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Oh dat maakt me echt niet uit :9 Orange, Vodafone, Philips, van alles. Hebbie anders misschien plaatjes van de auto's met al die logo's erop? Zo niet, maak het ook niet uit.

19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    nou ik heb wel wat auto's bestickerd daarvan.. maar als je op AH kijkt staan er ook wel auto's.. met allerlei logo's..

en Loyall, die groene vind ik erg vet hoor..

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja maar dan betaal ik zoveel cr voor 2 grote logo's en een paar kleintjes. Dan heb ik liever een hele auto vol.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina