1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen met een pre-order in Rotterdam opgelet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door RoBu, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ongelofelijk tof zijn zeg :D

    Bedankt voor je snelle reactie :thumbs:
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    3300 enzo is geen Rotterdam hoor, dat zijn o.a. de Drechtsteden ook..
     
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, natuurlijk. Mijn excuus.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Ik zit in de 3200 en 20 km van Rotterdam af. Ik ben wel blij dat ik het niet via het i-net heb besteld. Wat ik normaal eigenlijk altijd wel doe met spellen.
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen nachtlaunch in Rotterdam begreep ik?
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik dus wel gedaan :{. Inmiddels dus geannuleerd en vanmiddag maar een aantal filialen in Dordt gebeld.

    Dixons houdt er 1 achter voor me, maar moet er dinsdag wel om 0930 uur staan. Morgen rond sluitingstijd de stad in, maak wel kans bij Intertoys namelijk..

    Is van een particulier die slechts de naam huurt, hoeft dus niets door te geven aan het hoofdkantoor. Aangezien waarschijnlijk de verkopen op het hoofdkantoor in de gaten worden gehouden denk ik dat het, als het lukt, bij die Intertoys moet lukken..
     
  7. zaangamer

    zaangamer Guest

    En door dit soort mensen moeten onze postbodes straks 25% van hun salaris inleveren. Wees toch niet zo Nederlands en ga staken zoals het hoort. Ook jij profiteert ervan als de postbezorgers krijgen wat ze willen.
     
  8. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Lekker dan. Ik krijg net bericht van Dimension Plus dat hij verzonden is maar mijn postcode begint met 4907. Dan ga ik morgenochtend maar gelijk de stad in om hem daar te kopen. Die van Dimension Plus verkoop ik dan maar
     
  9. B.M

    B.M Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren van de TNTpost site een Acrobat bestandje met vragen en antwoorden over de staking in rotterdam van de site gehaald en gelezen, zal ff quoten:


    Q: Welke gevolgen hebben deze acties voor de post in Rotterdam en de regio eromheen? Regio Rotterdam postcode 2900-3399 & 4300-4999 op Dinsdag 29 April 2008.

    Postbezorging
    Het Sorteercentrum in Rotterdam sorteerd normaal gesproken 's nachts de post voor het postcodegebied 2900-3399 & 4300-4999. Omdat deze verwerking mogelijk slechts in beperkte mate zal kunnen laatsvinden, zal er op dinsdag 29 april in dit postcode gebied wel post bezorgd worden, doch waarschijnlijk minder dan wanneer er geen actie zou zijn geweest.

    Postbussen
    Op dinsdag 29 april wordt er gewoon post bezorgd in de postbussen in de stad alsook in de regio Rotterdam, maar waarschijnlijk minder dan wanneer er geen actie zou zijn geweest.

    Haal- en Brengritten
    Voor zover op dit moment bekend zullen zowel de haal- als de brengritten in Rotterdam e.o geen hinder ondervinden van de acties op dinsdag 29 April, maar er zal waarschijnlijk minder post worden gebracht dan wanneer er geen actie zou zijn geweest. De verwerking van de opgehaalde post zal naar verwachting enige vertraging ondervinden.

    buslichting
    Op 29 april zullen naar verwachting in Rotterdam e.o de brievenbussen gewoon geleegd worden. Er kan enige vertraging in de verwerking optreden, doordat de werkzaamheden in het Sorteercentrum Rotterdam op 29 april tot 24:00 uur stilliggen.


    de andere helft gaat over internationale verzending enzo............
     
  10. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    net een mailtje gehad van bol.com mijn gta4 is verstuurd met een track and tracenr erbij dus via pakketdienst krijg ik hem dan toch morgen in rotterdam , keeping my fingers crossed !!!
     
  11. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen hoer je hier bij komt? Ik heb hem namelijk ook bij Xboxhome besteld. Ik zag net op budgetgaming.nl het volgende (gepost door de member Xboxhome ;) ):
     
  12. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Omdat er in Rotterdam en omgevingen worden gestaakt dus het geldt niet voor iedereen.
     
  13. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    gister blij met me mailtje van bol nu iets minder als ik kijk naar het track and tracenr blijf mijn gta4 maar in het sorteerproces zitten ben dus bang dattie toch vandaag niet binnenkomt :'-(:'-(:'-(:'-(

    ps ik woon in rotjeknar
     
  14. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem besteld bij bol.com

    Aangezien ik daar geen goed gevoel over krijg voor tijdige levering heb ik mijn vriendin even naar stad gestuurd.

    Komt ze bij de bart smit in roermond stonden er nog 20. Kosten 64,95.

    Maakt die trut een fout en hoefde ze maar 45 euro te betalen.:lol::lol:\o/
     
  15. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn Track & Trace nr doet het helemaal niet :'-(

    Ik niet eens in de buurt van Rotterdam en dan nog doet ie het niet :p
     
  16. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn track & trace nagekeken, ook bij bol besteld en de chauffeur is onderweg geeft hij aan, ik kom uit Breda.
     
  17. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik woon in Friesland, maar mijn trakc & trace doet het helemaal niet :confused:
     
  18. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    maak jullie geen zorgen. had hem ook bij bol.com besteld. Mijn vriendin kwam uit de stad en wat lag er op de deurmat??? Juist ja gta 4. Nou heb ik he dus dubbel\o/
     
  19. Solidgun

    Solidgun Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een Track & Trace nummer dat betekent volgens mij (hopelijk) dat het met een busje komt want de postbode op de fiets is zonet langsgeweest zonder GTA :'-(
     
  20. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb hem ook net binnen.:):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina