Zou dat in helmond (richting eindhoven) zelfde tijd vracht levere van dynabyte? of zou dat overal anders zijn?
Euro 38,- Rotterdam Eplaza Zuidplein Had een preorder kit moest Euro 48,- betalen en kreeg een tientje terug. Good Luck
Zelfde hier... ziet er dan naar uit dat ze de game inderdaad aan de deur gaan afleveren zoals dr zoidberg al zei, anders kan ik nooit gewone postpakketjes die makkelijk door de brievenbus kunnen, traceren. Komt mooi uit.. heb ik nog mooi even de tijd om de champagne koel te zetten en de rode loper uit te leggen voor onze locale, NIET STAKENDE postbezorger. \o/
Maar wat ik dan niet snap, moet je dan de bon laten zien of die creditcard die erin zit? Naja het komt vast goed he
Dat zou ik voor de zekerheid aan mijn moeder moeten vragen, maar ik weet wel dat ze gewoon beide had meegenomen. Ik zou het gewoon even bij de gamesafdeling melden dat je zo een pre-order kit hebt. Zij zullen dan wel verder uitleggen wat de bedoeling is.
Ik heb hem besteld bij GCShop, (€55,50) ze hebben hem maandag verstuurd. Volgens mij hoort 'ie dan al hier te zijn, aangezien de postbode al langs is geweest Of sturen ze 'm via pakketdienst/Selektvracht?
waar: Mediamarkt rotterdam centrum hoe duur: 48euro hoeveel: 1 per klant ( maar een rondje lopen helpt ook want ik heb er 4, niet alleen voor mij hoor haha)
kutzooi in heel heerlen niet meer te krijgen , had het echt niet verwacht weet iemand nog ergens waar ik hem kan kopen, kerkrade , maastricht, sittard??
Zo ver ik weet is ie nog in maastricht te krijgen. De Mediamarkt iig. Maar goed, dat was een uurtje geleden.
In Eindhoven kon je er vannacht zoveel meenemen als je wilde. Liep iemand met 5 Xbox exemplaren naar buiten.
Als het goed is komt er nog een tnt busje langs die hem afgooit . Ik had het ook ooit met een spel dat eerst de postbode kwam zonder game, ik balen, kwam er later nog een levering.
Nee niet echt meer, voor de PS3 nog een stuk of 50 voor de 360 nog iets van 10 denk ik. Maar misschien hebben ze ergens anders nog een GTA booth staan in de winkel
In Hengelo was het ook al heel erg druk, vooral de 360 versie ging erg hard! En dat was nog maar toen de winkel 5 minuten open was... Denk dat het daar nu ook al wel uitverkocht is. Niet te geloven, hele rijen mensen liepen na buiten met GTA4 haha!