mooi klote.. kwam toenstraks bij de MM in Zoetermeer en daar was hij al uitverkocht voor de 360. Bel wel.
Ja dat klopt, we hadden thuis gewoon met 4-0 moeten winnen van jullie, want wat hebben jullie een geluk gehad in Deventer zeg!! Kopbal van Schoenmakers dat normaal altijd een doelpunt is, Smeekes 1 op 1 op de keeper, schot van Ars, 2 ballen van de lijn gehaald ( waarvan 1 een zuiver doelpunt was!! ) en zo zijn er nog meer momenten. Mja succes tegen VVV!
Hahaha, ik was er heel blij mee! Eindelijk hadden wij een beetje geluk\o/ Maar thanks, we gaan vvv verpletteren! Nu weer ontopic..... Nu nog even 4 uur werken
Ik heb de Limited edition weten te bemachting hier bij FRS !! was volgens mij de laatste ! en het was hier ook druk al om 9 uur s'ochtends !
Kurrie, nog steeds niet binnen. Gister stond de bestelstatus al op verzonden... Hoop dat ik 'm in de namiddag kan spelen.
Vanochtend gebeld, alleen PS3. MM Z'meer was 10 over 9 al helemaal uitverkocht zo'n beetje. Maar door een vriend bij de Van Leest laten halen. Wel een stuk duurder
Nee, hebben alleen de PS3 versie en die was in mijn woonplaats meer dan voorlopig uitverkocht. Ze hadden maar 30% van de pre-orders geleverd gekregen vertelde de medewerkers. Zal dus wel een week of 2/3 zijn voordat iedereen is voorzien. Heb net zelf bij de Intertoys mijn 360 exemplaar opgehaald. De zachtere en warmere 'look' van de PS3 versie staat me wel aan; maar de XBL mogelijkheden (en heb er meer friends) en toekomstige DLC gaven toch de doorslag om voor de 360 versie te gaan.