[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij ff kan wachten is leuk voor je, maar als ik het hier zo lees zijn er heel wat die flink balen.
    Daar doel ik meer een beetje op. :b:
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De gameplay en controls zijn ff wennen, zeker na San Andreas op de PC. Heb een beetje gecruist en het eerste kleine stukje van de verhaallijn gedaan, zit er nog niet echt in, maar moet mss nog ff wennen aan de game. Het autorijden vind ik niet lekker, je moet bijna stilstaan voor een bocht. Rijden in San Andreas ging juist zo lekker. Verder vind ik de graphics behoorlijk tegenvallen, heel soft, niet scherp, weinig details, soms zelfs blokkerige diagonalen. Zeker niet wat ik er van verwacht had. Tot nu toe nog niet super dus, maar mss dat de game later beter wordt.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De hulpt-thread is Hier te vinden.
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb al betaald, dus dan krijg ik mijn geld wss niet terug...?
     
  5. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben het spel nu zo ongeveer de halve dag aan het spelen (de andere helft van de dag zit vriendlief erachter) en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt! Alleen dat rijden is even anders zeg!
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vet spel zeg, ongeloofelijk! En zit nu alleen nog maar TV in het huisje te bekijken, alles voelt zo goed aan, moet verder alleen even wennen aan het rijden.

    EDIT: I'm Rich$, allemaal kijken dus:thumbs:8):):
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Bij Cops n Crooks maakte ik nogal een blunder reed zo in het water :+. Uit schaamte heb ik maar het spel verlaten xD.
     
  8. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal me niet verbazen als meer mensen dat doen vooral in het begin, je moet gewoon oeps zeggen en door gaan :9
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik geef die postbode toch op ze sodemieter als ie niet snel komt met mijn pakje
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die vette limited faceplate van GTA halen?
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat wil ik ook wel weten! Zag er erg vet uit *)!
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Enneh klopt het dat wanneer je gelijk wegboekt je géén helm opdoet op motor, en anders wel?
    Ach fok het volges mij heeft deze game zóveel opties. ga hem eerst maar eens flink verder spelen voordat ik dingen ga vragen :9
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg wennen, dat vechtsysteem. Over de graphics: Ik begrijp dat sommige deze misschien wat lelijk vinden maar hier kan je wat aan doen: door in het menu bij display de resuration hoger te zetten, zodat alles wat meer kleur krijgt, waardoor de wat minder graphics niet heel erg opvallen, of zit verder van je HD/TV en je zult zien dat het spel toch erg mooi is.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Voor die faceplate klik HIER
     
  15. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik heb een vraag.
    Mischien kan iemand hem al antwoorden ?

    Als je dood gaat bij een missie dan kan je hem overnieuw doen door je telefoon.
    Het is eigenlijk geen spoiler, maar toch
    Bij een missie van Vlad moest ik iemand achterna rennen over de daken, ik sprong toen verkeerd en ging dood. Ik heb deze missie dus niet gehaald, maar ik kon deze niet overnieuw doen.

    Komt dit omdat het special bij hem is of ligt het ook gewoon aan de missie ?
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijden vond ik ook wennen inderdaad..remmen in de bocht enz. vooral..dacht ook eerst van shit..rijd niet echt lekker.
    Maar na een tijdje spelen ging dat steeds lekkerder en als je de bocht ingaat moet je gewoon A indrukken..ziet er gaaf uit en speelt ook best wel lekker.
    Vind het rijden nu niet echt een probleem meer.
    Dat het spel te serieus zou zijn slaat nergens op..zit superveel humor in en lag af en toe goed in een deuk. Vind het spel tot nu toe echt supergaaf en echt de beste GTA tot nu toe wat ik er van gezien heb. TOP spel
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    -dubbel-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2008
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Ik vind de graphics verre van geweldig, ben ik hier de enige in?

    Ze hadden de optie waarin je blur kunt uitschakelen erin moeten laten :'-(
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net voor een maat van mij de 360 versie opgehaald, die hij had gereserveerd. Stonden echt iets van 15 man in de rij met de vraag of hij er nog was. Ik kreeg het laatste exemplaar mee, en gelijk begonnen er gasten te bieden op het spel 8)

    Kleine indruk gekregen. Rijden is heel erg wennen, bochten maken kan niet zo makkelijk meer als in GTA SA. Het systeem van de politie werkt wel lache en je kan je zelfs in een steegje verstoppen zonder dat de politie opeens weet waar je uithangt :) Explosies zijn echt súper te noemen! Verder wat missies gedaan, dus opzich nog niet heel veel gespeeld.
     
  20. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is TNT net langsgeweest. alleen een paar briefjes. geen gta.
    dus heb ik hem bij de lokale gameshop gehaald voor 50 e.
    vanaf vrijdag heb ik er dus een te koop als het goed is.
    helaas is er bij mij iets fout gegaan bij xboxhome, terwijl ik een half jaar geleden heb ge pre-orderd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina