[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen zeuren over het rijden ik ben zelfs een fan van racegames ala forza 2, colin mcrae dirt beetje realistische race games en het is inderdaad even wennen maar bijna stilstaan voor een bocht neh.
    De blur thja ik stoor me er niet aan de graphics vind ik super net een zonsondergang meegemaakt ik moestbijna kwijlen zeker op een full HD televisie is het genieten! topgame!
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    LB bij een klein opject, zoals een baksteen:)
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De game begint al wat leuker te worden, maar de graphics zijn vergelijkbaar met San Andreas, de totale aanblik is wat mooier, maar de dingen dichter bij zijn een stuk minder. Dat vind ik echt een minpunt.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat geloof ik echt niet. Ik vond Saints Row ook al veel mooier dan GTA SA, en ik kan me dus echt niet voorstellen dat GTA IV lelijker is dan SR. Ik ga vanavond mijn PS3 eens even verwennen met GTA IV met mijn HD televisie want ik geloof het gewoon niet.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    IK WIL NAAR HUIS :'-(!!! Heb dus echt geen zin meer om te werken...gedachten zijn nog alleen maar bij GTA 8)! Nog 2 uur...=(

    EDIT:

    Meteen ook ff een oftopic vraagje: weet iemand of je de 360 ook op een computerscherm kunt aansluiten ipv een tv? M'n computerscherm is namelijk groter dan mn tv :+!

    EDIT2:

    Ja dat kan :D! Heb hier op dit forum een thread gevonden daarvoor, ga die maar eens doorlezen!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hahaha jij hebt nog nooit SA gespeeld lees ik zo :lol:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een game, grafisch top en alles speelt lekker. Was meteen gewend aan hoe de auto's rijden, en de humor van Roman is niet normaal. Heb een paar missies gedaan, zeker een brute game. Heb iets van 5 uurtjes achter elkaar gespeeld en het is zo bruut. Zometeen weer _O_

    Vooral als het regent ziet alles er heel goed uit, en bijna geen laadtijden zijn ook echt goed.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    1 troost, terwijl jij hard zit te zwoegen, zit ik lekker chill met een energy drankje gta IV te spelen op de bank,
    hmm, dat is niet echt een troost, oh well:+
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ga zo lekker naar huis , vind t wel mooi geweest voor vandaag. tis tijd voor een paar dagen nonstop GTA :D
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    thread gaat gewoon erg snel, was bedoeld voor een paar replies daarboven ;)
     
  11. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat kan, HD AV kabel kopen, dan kan je de 360 door middel van een vga aansluiting aansluiten op je monitor en in hd gamen;)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eerste indruk is ok. Nu 2 uurtjes gespeeld. Multiplayer werkt niet echt geweldig met joinen. Verder is het tot nu toe gewoon een goed spel. Maar dit veranderd wel als ik heli's en rpg's tot mijn beschikking heb :) (hoop ik)
     
  13. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Weet je wat stom is? Als je een petje op hebt en dat ding valt af omdat je wordt aangereden ofzo, dan valt dat ding op de grond en kan je 'm niet meer oprapen... Zelfde geldt voor brillen, je kan ze pas weer opzetten als je kleding verandert in je huis. :x Maar voor de rest: :thumbs:
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat een hellllll nog 1uur en een kwartier werken en dan vanuit Utrecht terug naar Almelo om heel eventjes GTA te kunnen spelen.. (koninginnenacht :mad: verplicht dronken worden)
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt een geniaal spel, helemaal als je in een brandende auto rijdt :p. Eerst vliegen de banden in de fik, daarna verspreid het zich over de hele auto, en er zit een geweldige kracht achter de explosie. Heb al geprobeerd een mega explosie te veroorzaken, ik kwam op 8 auto's naast elkaar *)
     
  16. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de hoeren van Gta san andreas hier verdwenen:p zie er geen een meer lopen OP STRAAT
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wat is de ''blur'' eigenlijk?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je Manhattan in de verte ziet liggen, is dat beetje wazig.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is dus niet over de kop positief! :eek:
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, met een speciale kabel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina