[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is gewoon een dijk van een game hoor! :cool:
    Heb er al 6uur opzitten.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tot in Las Venturas en ik heb een HDTV maar vind de graphics echt heel slecht. Moet je s een kledingwinkel binnenlopen en kijken naar een jasje of zo'n spijkerbroek die er hangt en vergelijk dat is met hoe dat in San Andreas was, zit weinig verschil in.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een verslavend game.In het begin wat moeilijk gehad met een auto maar dat gaat nu goed.Prachtig game
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ik wil hier niet te veel lezen dus tja eigenlijk kan dit misschien wel een domme vraag zijn, achter de de cd staat 2-4 co-op? Dat houd dus in Single player met meerdere man, wil dat zeggen ALLES of gewoon gedeeltes? En kan het met 2 man op 1 x-doos?
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb er al genoeg gezien en reeds enkele in mijn auto gehad. :D
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Co-op met zijn 4'en online houdt enkel wat missies in. Dus niet de hele singleplayer. Daarnaast is dit een onderwerp voor de multiplayer thread :)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar dan? Is er ergens een Red Light District?
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Weet niet precies waar, zie ze 's avonds gewoon lopen in korte rokjes. Gewoon ff toeteren en ze komen er aan lopen en dan kun je het programma kiezen, 20, 50 of 70 dollar. :9

    Edit:// Hoe kun je die taxi achievement krijgen? Ik heb een ritje gemaakt, maar niks. :mad:
     
  9. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk eiland dan, het eerste gewoonen btw , heeft er al iemand meerdere eilanden geunlockt!
     
  10. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    zo vet dat wanneer je iemand aanrijd of dat je beschoten wordt door je vooruit als je in de auto zit dat er bloed op je ruit zit}:]
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heerlijk die interactie op straat! Stond net even stil. Komt er iemand voorbij met een wapen..meteen politiewagen om de hoek gescheurd. Komen uitgestapt, praten met die vent en nemen 'm mee in de wagen! Heerlijk, hoe deze stad leeft!
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Toen het begon te regenen liet Niko dat ook merken :+, allemaal mensen met een paraplu in een keer 8)
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb 'm. Gewoon een ritje maken en dan wachten op een telefoontje van Roman.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Navigatiesystemen in de wagens! 8)
    "You have reached your destination!"
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het zeker (veel) mooier dan Saints Row. Ik vind het echt schitterend.
    Alleen balen dat er soms dingen uit het niets verschenen. Ik reed met m'n auto over een stukje gras en ineens verscheen er een groot reclamebord. Ik kon never nooit meer remmen, dus ging ik dood.. Hebben jullie dat ook al gehad? Tot nu toe het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken.

    Verder top! Heb er nu 2.5 uur mee gespeeld en me geen moment verveeld. Prachtige details, denk aan:

    (voor de zekerheid in spoilertags, voor de mensen die nog niets willen weten)
    - Rondvliegende bladeren en zakjes in de stad;
    - Mensen die pinnen;
    - Mensen die hardlopen;
    - De voetstappen die ja achterlaat op het strand;
    - De golvende zee (in veel games zie je dat er geen golven zijn en dat de zee niet 'leeft';
    - De schitterende vliegtuigen;
    - De autoruiten die kapot springen;
    - De bloedsporen die je achterlaat als je botst met een auto. Het bloed komt op de grond, de camera en op de bumper van de auto. Schitterend;
    - De gaten die kogels achterlaten in je auto;
    - De barsten die je achterlaat als je tegen een gebouw opbotst

    En zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Het vliegveld
    kun je maar beter niet bezoeken. Dat vinden de cops niet zo leuk! :+

    Straks maar weer even verder. Ik heb nu zeven missies gedaan, waren - op één na - niet zo lastig.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb nu 17 missies voltooid. Zit op 13.11%
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik heb zo juist mijn eerste motor boven op een flat gebouw weten te parkeren ik heb een foto en ik zal hem straks posten ^^ heerlijke game :D
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ik heb ritjes gedaan voor Roman, maar geen achievement. Heb ook een gewoon taxiritje gedaanmaar ook niks
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit nu in TW@, en ze hebben Safari gebruikt als inspiratie voor de browser! :cool:
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het mooiste detail tot nu toe was dat ik door de verrekijkers op het strand keek en je zag gewoon in de verte(in de stad/eiland)die je daar zag allemaal kleine bewegingen van auto's, omg het is daar echt druk8)

    Echt zo veel deatils in deze game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina