Kreeg net een belletje van Dynabyte Rotterdam. Had de L.E daar gereserveerd he en krijg ik dus te horen dat ze dus helemaal geen L.E binnenkrijgen omdat ze die niet hebben geleverd gerkegen van Rockstar. Ben ik toch even heel blij dat ik hem vanochtend heb kunnen halen bij MM Rotterdam Centrum. Ik heb even die kerel aan de andere kant wel even duidelijk gemaakt dat ik dus nooit meer iets van bij jullie ga bestellen. wat een stelletje losers daarzo!!!!
wahah! en dat zijn ook de enige! ik vind de console war beetje nutteloos, ligt zo verschrikkelijk erg aan de smaak.
Media Markt Ede was ie 49 euro bij de Dixons was ie 44 euro met 2000 air miles en bij V&D was het helemaal feest 35 euro met 2500 air miles
in Groningen gewoon overal uitverkocht! Tenminste bij de shops van rond de 50 euro: Media markt Videoland Intertoys (is al duurder) Dixons Dimensionplus etc etc dus al had ik er 1 willen hebben, heb gewoon pech gehad. Goed klote dat Gamehubs pas een dag later gaat versturen. Want nu heb ik hem ws niet voor zaterdag binnen en ws pas dinsdag.
Alsof die gast er wat kan doen dat Take 2 er te weinig van kan leveren. Bijna net zo triest als alle gasten die bij een webshop gaan lopen zeiken terwijl deze gewoon op tijd zijn opgestuurd. ga dan bij de TNT lopen janken ofzo.
Had net me broer aan de telefoon, bij de MM in Eindhoven is hij ook uitverkocht. Hij was net naar de Dixons, daar hadden ze er nog wel een paar liggen (65 euro), hij wou nog even naar de FRS om te kijken hoeveel die daar kost, ik zei, terug naar de dixons en RENNEN! Beetje raar die tekorten, je zou denken dat ze bij zo'n enorme release er wel genoeg hebben.
Misschien niet het goede topic maar toch: Waar in Amsterdam centrum, is een winkel waar je deze game misschien als 15 jarige meekrijgt? BVD
Moet je gewoon proberen, lukt soms wel Ik heb het geluk dat ik mensen ken bij een gameshop. Slechts 29,99
Wow, dan zijn ze erg hard gegaan! Vanmorgen was ik bij de MM in Ehv en daar hadden ze echt stapels GTA's, voor zowel 360 als PS3. Nja, als deze game zelfs in het ontbijtnieuws komt, dan is het al duidelijk hoeveel mensen de game kopen
Ja hij zei ook dat er een hoop lege pellets stonden die waarschijnlijk eerst helemaal vol waren. Trouwens, was vergeten te vermelden dat alleen de xbox360 versie uitverkocht is, ps3 hebben ze nog.
dat is wel te hopen, zit nog steeds op mijn S.E. te wachten.. Juli 2007 besteld, gisteren verzonden door Dynabyte.. koop voortaan wel om 9u sochtends in de winkel