1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Waar is GTA al te koop? En koopjes spotten!' thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2008.

  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    oh boy, nu krijg ik weer hoop.... wee je gebeente als mijn hoop nu tervergeefs blijkt te zijn :)
     
  2. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven die aanbiedingen van de media markt geldig overigens, vrijdag zouden er weer komen in ehv. Dus betaal ik dan nog 50 euro of ineens de volle mep??
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste kans voor de mensen die hem nog over willen nemen van mij.(Gesealed). anders gaat hij terug naar Bol
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een PM gestuurd.
     
  5. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gvd, besteld via xboxworld/gcshop en gewoon niet binnen gehad vandaag :mad: Zaterdag al mail gehad met status verzonden. Daar baal ik dus behoorlijk van, wordt nu vrijdag zeker :mad: En had hem nog wel speciaal online besteld zodat ik hem vandaag al binnen had ivm werk enzo
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bij bol.com, gisteravond mailtje gehad dat ik ie verstuurd is, krijg ik net mailtje door de stakingen van tnt vertraging heeft opgelopen. Ik woon niet eens in de buurt van rotterdam :mad::mad::mad:
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij Dimension plus ge pre-ordered, kreeg er gratis zo'n doosje bij met 500 ms points en exclusieve gamerpics! Cool! Misschien dat ze die er nu nog wel bij geven ;)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die gaven ze gisteren ook weg bij de Mediamarkt. Vriend van me kreeg er ook één, maar die heeft een PS3 dus ik krijg die van hem. Heb ik mooi 1000 MS Points gratis! :cool:
     
  9. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net opgehaald bij de MM via de xbox360 + halo3 actie :thumbs:

    Kwam een gast naar me toe en die wou hem voor 100 euro hebben van mij :lol:
     
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vraag ik me ook af, of hij bij MM altijd 50 is. Ik koop de game pas eind mei, dus als hij dan nog steeds 50 euro is, dan weet ik waar ik hem moet gaan halen :9.
     
  11. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom eind mei?
     
  12. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt lachen. In heerlen op weg naar Media Markt rond 9 uur stonden er al een stuk of 40 man te wachten tot 9.30. Ik denk loop effe de stad in Frs shop maar 3 man en hadden zelfs nog genoeg special edition exemplaren. Wel 95 euro voor moeten neertellen maar goed ik heb hem wel. Zonder te preorderen!
     
  13. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem binnen van xboxhome ! :)

    Snap die mensen niet die lopen te zeuren dat hun bestelling niet is aangekomen van verschillende winkels. Als je die game zo nodig per se op release dag moet hebben want anders ga je dood, dan lig je toch met je slaapzak voor de winkels en bestel je niet online ??? kan altijd fout gaan bij de winkel, of bij de post, zal je net zien. Maar ik heb hem gelukkig :)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me meisje heeft hem vanmiddag rond 2 uur bij MM den haag gehaald. Genoeg exemplaren nog!
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, want ik heb geen fulltime baan gelukkig.

    Niet iedereen heeft een zee van tijd om voor een winkel te gaan liggen.

    Ik baal er gewoon van dat de status van mijn bestelling vanochtend al op ' zit in afleverroute' stond, maar alsnog is er niemand langs gekomen.
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ook nog niet binnen via wehkamp, misschien morgen! :)
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Koninginnedag is er geen post, de dag erna op hemelvaart ook niet. Vrijdag maak je kans, maar dan hebben ze waarschijnlijk een achterstand van die 2 dagen vrij, dus dan is het nog hopen....
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja had ik ook gedaan:9 Misschien dat ik je gezien heb?:9
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is hij al te koop! Den Bosch mensen!
     
  20. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via xboxhome het xbox360 pro + gta IV + halo 3 pakket gekocht. Helaas voor mij zeiden ze op voorhand al dat de levering pas in de eerste week van mei plaats zou vinden. Ik moet dus nog even wachten ;x
     

Deel Deze Pagina