[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik ook, vind het eigenlijk wel lekker rijden.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mooi ook dat de sirene van een politie auto ook helemaal fucked klinkt als je hem in puin rijdt. _O_
     
  3. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    rij ik op het strand, zie ik zo'n vrouwtje van die karate oefeningen doen8) dus ik stap uit loop naar der toe en knal er door der hoofd:emo:

    Iemand de preciese locatie waar ik een crossmotor kan vinden?
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Geweldige game hoor! Heb niets te klagen! :thumbs:

    Vriendin en ik stonden vanochtend om 5:45 bij de Gameshop in Den Haag en we waren niet eens de eerste! ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  5. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Top game !

    Weet iemand hoe ik de radio instel ? want als ik switch tussen de radio kanalen hoor ik nog nix:confused:
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoor iedereen zeggen dat ze het rijden onder de knie hebben, dat heb ik opzich ook wel maar toch vind ik het niet echt relaxt rijden. met een beetje vaart heb je een te lange remweg en dan moet je bijna stil staan om een bocht te nemen. ik geef me voorkeur dan toch aan lekker arcade van de vorige gta's. realisme is prima zolang het spel er maar leuker door wordt.

    ze hebben gewoon veel leuke dingen eruit gehaald "omdat het meer realistisch moet" maar dat maat het toch niet leuker? ik vind het gewoon leuk om in bijv sa een berg op te crossen en eraf te base jumpen, en karten, tank rijden, vliegtuig, heli die vol bewapend is. maar dat halen ze er dan uit dat snap ik gewoon niet...
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, als je dat dan wilt heb je daar de oude GTA's voor denk ik. Het zal puur een kwesite van smaak zijn. Ik vind deze nieuwe "serieuzere" aanpak helemaal toppie hoor! Ik doe af en toe zelfs mijn best om netjes te rijden, omdat je daar nu ook echt de kans toe krijgt van de game. (kom hierdoor veel minder in de problemen met de cops tijdens missies). :thumbs:
     
  8. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha... Jammer dan, ik heb toch echt al iets duits gehoord!
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel lag rond drie uur in mijn brievenbus. Tot nu non-stop gespeeld. En ik heb een paar vragen:

    - Is Michelle het enige meisje waarmee je kan daten? Of is dit veel uitgebreider dan ik denk?
    - Ik kan geen motors/cross-motors/choppers vinden langs de weg. Alleen maar op de weg. Hoe vind ik deze?
    - Vanaf welk punt wordt de game écht vet? \Want nu ben ik nog een beetje low-profile, met één handpistool en mijn blote vuisten.

    Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik dit een te gekke game vind. Vooral het vluchten op de voet voor de politie. Overal een beetje overheen springen en zo. Echt top gedaan!
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    er zullen nog wel meer meisjes komen.Ik heb tot nu toe alleen een chopper gezien de rest komt wel.Echt een prachtig game
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik rij op dit moment op een racemotor. Ik geloof de PJC 600 of iets dergelijks.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha...ik dacht helemaal dat de game uitverkocht zou zijn als ik hem ging halen....lag er nog een stapel van een stuk of 60 GTA 4 exemplaren..:9
    Dus toen heb ik het spel van mn mamie gekregen..:thumbs: eerste spel trouwens wat ik krijg van mn mamie:+O-)

    Ik vind de game echt vet..toen ik hem voor het eerst in mn 360 propte viel het me tegen maar nu begint de vibe echt te werken op mij...vooral met die vriendin enzo..:b:

    Voice acting is trouwens super(!!!!!) in dit spel\o/....haha die roman is ook helemaal gestoord... Auto rijden vond ik in het begin lastig maar ik begin het te kunnen:):

    Graphics zien er overigens ook goed uit!...ik heb trouwens geen moeite om mn 360 uit te doen terwijl ik GTA 4 speel...als ik wil stoppen gaat dat ook:+:+

    Latersssss:thumbs:
     
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor iets in de k*T xbox werkt weer is niet! hij blijft maar laden , in de missie van vlad staat er dan loading met een zwart scherm en hij blijft maar laden
    IK BAAL HIER ERG GOED VAN!
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staan die choppers dan? schoot net zo'n kerel van ze motor af, maar helaas was ik te langzaam en net voordat ik mijn helm opdeed werd ik gearresteerd. wel vet trouwens dat ie een helm op doet.
     
  15. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin was het auto rijden erg wennen, maar na paar uur het spel te hebben gespeeld denk ik toch dat het een verbetering is ten opzichte van GTA SA.
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Doe rustig, man. Bij mij liep het laadschermpje ook één keer vast. Gewoon opnieuw opstarten en gaan met die banaan.

    Zit nu op 17.30%.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2008
  17. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    - Later in de game krijg je een online account, waarmee je e-mails kan checken en ook op date sites kan.
    - Er zijn wel degelijk motoren in de game, ik ben zelf al 2 sportmotoren tegengekomen, een crossmotor en 2 soorten choppers
    - Je zult langzamerhand steeds grote en meer spectaculaire missie's krijgen, zoals een tankstation opblazen. En drugspand leegroven en dan ontsnappen aan 3 sterren politie..
     
  18. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    neenee Dark miracle, als dit een keer gebeurden dat post ik het hier nog niet. MAAR IK KOM ER NIET MEER DOORHEEN:'-(:mad:
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook, bij 1 missie, daarna niet meer. Geduld is een schone zaak. :): Ik wou hem ook opnieuw opstarten, maar als je even een biertje en wat eten haalt, komt het vanzelf goed. :thumbs:

    Als er nog mensen zijn die vanavond online even willen knallen (of gewoon rotzooi maken in free mode), voeg me maar toe. :b:
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet het persee een biertje zijn:p nee haha. Ik zal wel gaan wachten hopen dat het goedkomt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina