Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt raar, heb je ook niet te veel apparaten op een elektragroep te gelijk aanstaan? (omdat je pc ook uitviel...)

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    nee alleen xbox 360, tv, pc en surround set. Zoveel stroom vreet dat niet dus daar ligt het niet aan lijkt me. En de elektragroep was niet uitgevallen, alleen de pc en xbox 360 vielen uit vage storing dus. Maar vraag me af of hij overhit raakt want was toch al enige uren aan het gamen. Denk dat ik dinsdag even samen met gta 4 een koeling koop voor achterop de xbox.

Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zitten natuurlijk wel meerdere kamers op 1 electragroep ;)

Het probleem kan ook veroorzaakt worden door een verdeeldoos , vervang deze eerst !!!

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Had eerst 2 verdeeldozen (stekkerdozen) achter elkaar hangen, omdat hij te kort was. Nu heb ik die 2 vervangen voor 1. Maar lijkt me sterk dat het hier aan ligt. De xbox 360 gaf 3 rode lampjes. Ring of death. Hoop dat het niet terugkomt, zeker niet net voor gta4.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij kan het juist daaraan liggen. Zover ik weet moet je nooit twee stekkerdozen in elkaar steken.

6. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag iets vrij "cool" opgemerkt, de nieuwe BenQ driver en falcon ding maken best wel wat verschil uit.
    Vandaag toen ik nog eens Fifa 2007 speelde merkte ik echt wel op dat de game echt wel wat sneller laadde, deze xbox is ook echt wel een pak stiller dan mijn vorige met Samsung drive.

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    anders nog nooit problemen mee gehad, heb er volgens mij hier wel 3 8er elkaar;)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet het ook niet zeker. Ik dacht dat het een algemeen bekend weetje was. Ik lees echter op google nou dat het "alleen" brandgevaar met zich meebrengt. (als er zwaardere apparaten aan hangen)

9. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Omdat ik binnenkort ook een xbox krijg hoorde ik van een vriend van me dat ik ipv een nederlands account, een amerikaans account moest aanmaken vanwege de vele voordelen.

Maar wat zijn daar precies dan de voordelen in? Is dit een goede tip?
    En kan dit nog steeds of is dit inmiddels geblokeerd?

En zou ik ook mijn plaats etc in amerika zetten en de taal gewoon in het nederlands?

bvd :thumbs:

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je XBOX is gewoon Engels, standaard.

over de Amerikaanse store: Er zitten meer demo's in, Video Store.

Het is ''voller''. Alles zit erin, het is compleet :)

Al bij al beter dus ;)

11. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat wist ik niet O-)
    Dan ga ik gewoon een US email adres invullen en blijf ik met dat account lekker gamen :p

Of kan je niet als een US region account, met een europees account samen gamen?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het nadeel van een amerikaans account is dat je geen Microsoft Points in de Nederlandse winkels kan kopen. De video store heb je niets aan, want je kan de films toch niet downloaden (regio gebonden)

13. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan maak je toch 2 accounts aan?
    1 om echt dingen te kopen en normaal te gamen etc.
    En 1 om de gratis uitgekomen downloads uit amerika te downloaden :)

Of werkt dat niet zo? :{

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even een korte vraag! Na een hele lange periode van twijfel (en nu de komst van GTA4 in een Pack) ga ik toch echt een 360 kopen. Ik heb echter een een 'ouderwetse' beeldbuis tv, een 21 inch tv, geen breedbeeld overigens. Volgens mij is dat de verhouding 3:4 of 4:3 toch? Nu las ik dat de 360 16:9 o.i.d. heeft, betekent dit dat het beeld vervormd gaat worden op mijn tv? Zo ja, dan zie ik toch van de aankoop van een 360 af.

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zowel 4 : 3 (Standaard TV) als 16 : 9 (Breedbeeld TV) wordt ondersteund, dus je kunt het gerust kopen! ;)

16. Octagon_Prince

Octagon_Prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat het mogelijk was om een game op de harde schijf te zetten van de xbox 360. Nu ben ik zelf deze optie nog niet tegen gekomen. Mijn vraag is dan of dit wel kan. Zo ja, hoe dient dit dan te gebeuren. Lijkt me wel erg handig. zo ben je af van je CD...

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje,

mijn xbox 360 is heel traag geworden en daarom wil ik een nieuwe gaan kopen ik zit te twijfelen tussen de arcade en premium versie.

Zijn bij allebei de versies de problemen zoals krassen, oververhit zo goed als opgelost?

Ik heb al een harde schijf dus is het beter om de arcade of premium te kopen?

Alvast bedankt.

18. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, die optie is niet mogelijk voor de 360. Bij de Ps3 kun je een deel op de harde schijf zetten maar de CD wordt niet overbodig.

19. Octagon_Prince

Octagon_Prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( minder hoor. toch bedankt voor je reactie

20. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje,

mijn xbox 360 is heel traag geworden en daarom wil ik een nieuwe gaan kopen ik zit te twijfelen tussen de arcade en premium versie.

Zijn bij allebei de versies de problemen zoals krassen, oververhit zo goed als opgelost?

Ik heb al een harde schijf dus is het beter om de arcade of premium te kopen?

Verder wou ik nog weten of als ik een nieuwe 360 heb, en mijn oude harde schijf erop zet, al mijn gegevens behoud?

Alvast bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina