[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

Achillias Guest

Zit nu op 20% van het spel, hopelijk vannacht nog de 30% halen. Maar eerst CL voetbal kijken :b:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kwam 3 keer vandaag zo'n crackdealer tegen waar ik een missie voor hem deed. Kom ik nog meer van deze mensen tegen, hoop het wel. Is wel leuk als side missie.

3. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens belooft een goede wedstrijd te worden.

trouwens de music op de CE cd is alleen maar hip hop.

Edit: Niet dat ik het slecht vindt maar vond het wel apart. Normaal is het rock wat de klok slaat.

Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin :mad: Ben net vergeten te saven. Want als je een missie haalst staast er bovenin dat hij opslaat. Alleen als je daarna weer begint dan ga je daar niet verder. Dus nu weer 2 uur van mijn speeltijd eraf, alleen scheelt maar 2 missies :)

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat slaat hij dan wel op? :{ Je zult maar een vastloper hebben oid. Ik dacht juist dat hij dan alle voortgang opsloeg.
    Vaker naar het flatje dus. :x

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zou je met een helicopter op zo'n vliegtuig in de lucht kunnen landen? :+8)

Lijkt me vet, ga het zeker uitproberen...

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik vroeg me ook al af wat hij dan opsloeg. Ik had namelijk net in die tijd de nieuwe hi-score van Cub3d gehaald, maar die staat nu niet meer in de automaat, maar ik heb het achievement nog wel gewoon ;)

8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    hij slaat gewoon op na dat je een missie gedaan heb, alleen als je daarna weer verder gaat, begin je in je flat, verder niks aan de hand. je bent geen voortgang kwijt

9. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tzijn autosaves, die kan je volgens mij wel ergesn loaden hoor!

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooiste moment van mij was nog de gozer die aan de deur bleef vasthouden toen ik wegreed met zijn autootje en vervolgens tegen een lantarenpaal aanvloog.. 8)

11. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ergens een restaurant wat een op wagon/trailer lijkt, maar als ik daar binnen kom kan ik niks bestellen of ergens gaan zitten klopt dit?

12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    69th street ofzo, daar kan je hamburgers bestellen hoor :)

13. Razorraz

Razorraz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet toevallig iemand of je bij het 2e huis een parkeergarage hebt? Zo ja, Waar?

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    LOL ik ging zojuist wat drinken met die Jacob, alleen reed ik per ongeluk over hem heen. Vervolgens ging ik hem bellen, kreeg ik z'n voicemail. :+

Ik heb eindelijk een busstation gevonden waar een paar stadsbussen geparkeerd staan. Onder een flyover vlak bij de gun shop in het eerste gedeelte! :+ :+

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Valt het jullie trouwens ook op dat er vooral 's nachts veel hummer limo's rondrijden!

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    als je die bestuurd, kan je dan ook mensen oppikken bij bushokjes en weer afzetten en geld verdienen? ik heb t nog niet geprobeerd

bij alle savehouses, staat voor aan de deur op de stoep een geel bestreept gedeelte, daar kan je 2 auto's kwijt die hij opslaat. Ik heb er een helicopter staan\o/

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Helaas heb ik dit ook nog niet geprobeerd aangezien ik toen over onze grote vage vriend Jacob heen reed en me game herladen heb. :+

18. Achillias

Achillias Guest

Hebben jullie dat ook dat het er online minder uitziet als offline of ligt het toch echt aan me eigen verbeelding?

19. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cheats?:+

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    beste game ooit, dat free mode is fantastisch!! samen met een vriend op een cross motor polities lokken en dan met 5 sterren ontwijken.

we hadden helicopters gevonden en gingen zo het spel doorvliegen, we zijn op een enorm hoog gebouw links van het empire state building geland, en toen stapte ik bij hem in en vloog hij heel hoog, vervolgens stapte hij uit en viel hij dus van enorme hoogte keihard te pletter, ik zat nog in de piloot loze helicopter en dan vlieg je alle kanten op totdat je land en dan hoop je het te overleven, dat gebeurde ook:) toen gingen we naar dezelfde plek en haalden we een helicopter, we deden het op dezelfde plek alleen nu was ik piloot, ik spring zo uit die helicopter, op een hoogte stukken hoger dan de empire state building.
    en ik val zo een rechte lijn naar beneden en land op de rand van een snelweg vangrail, levend8) me vriend zit in de de neerstortende helicopter en gaat dood bij een explosie daarvan terwijl ik een 200 meter hoge val overleef:lol:
    e

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina