1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Waar is GTA al te koop? En koopjes spotten!' thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2008.

  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ook ziet zeuren als ie een (werk)dag later is..
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    haha, hoor net van wehkamp dat ze helemaal geen exemplaren hebben ontvangen! En dat ze de game pas morgen krijgen, en dat daardoor(en de feestdagen) de game pas vrijdag of misschien zelfs pas zaterdag bezorgd word!... wat the fuck!

    Nu tenzij een pre-order de volgende keer godganzelijk goedkoper is doe ik dit nog een keer, voor de rest loop ik wel naar de dichtsbijzijnde game boer... hoezo "gegarandeerd op release-dag in huis"??
     
  3. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Best ironisch eigenlijk... Een paar dagen geleden zaten mensen op dit forum te posten over hoe ze geen GTA 4 konden krijgen voor de releasedatum, nu wordt er gepost dat ze nog steeds geen GTA hebben na de releasedatum :9.
     
  4. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    MM in Almere heeft GTA niet meer vandaag, zou er een kans bestaan dat MM morgen meer geleverd krijgt dat ze morgen ook kunnen verkopen?
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of hij nog in de buurt van Utrecht oid is? Dus Driebergen, Zeist, Utrecht oid...
     
  6. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal in Heerlen geweest vanmiddag maar overal uitverkocht.. :mad:
    Daarna met de laatste hoop naar MM Herzogenrath gereden en zie.. Nog genoeg exemplaren! Wat een game :D
    55 Euro..
     
  7. Mayco

    Mayco Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon me niet meer inhouden, en net voor sluitingstijd E-Plaza gebeld of ze GTA IV nog hadden. Gelukkig hadden ze er nog 5, dus ik ben er meteen naartoe gegaan.

    De pre-order, die vrijdag of zaterdag binnenkomt is dus te koop ;)
     
  8. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leiden was het overal uitverkocht, mijn laatste hoop was Van Leest..ik bellen ja hoor hebben er nog 2 ik oke sta over een half uurtje voor de deur..en ja hoor heb hem.

    PS3 hadden ze nog 6...
     
  9. Yo!-rdy

    Yo!-rdy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand is die weet of en waar GTA4 nog te koop is in Almere, ben ik zeer dankbaar.
     
  10. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, want ik zoek het spel ook nog:

    Ik heb geprobeerd:
    MM - uitverkocht (morgen 12.00 open)
    Flevogames - Vrijdag pas open
    Freerecordshop - te duur
    Bartsmit - te duur

    Gewoon naar MM voor 55 euro
     
  11. Yo!-rdy

    Yo!-rdy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik het goed dat FreeRecordShop, Bart Smit en MM hem wel hebben, maar dat je deze te duur vindt?
     
  12. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb over ongeveer 3 weken eindexamen, en als ik die game nu koop, dan ga ik waarschijnlijk meer gamen dan leren, en dat is niet de bedoeling ;). Dus koop ik hem gewoon meteen als ik klaar ben met m'n examens.
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    het crappy aan FRS of BS is dat ie daar 65 euro kost! :confused:
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Tenzij je een VIG Card hebt\o/
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb vanochtend de special edition zonder preorder voor €87 bij de FRS kunnen kopen (VIG-card)

    Ik had de laatste 360-versie, lekker lullig voor die vriend van me die mee was en 'm ook wou :emo: Die heeft 'm toen bij de E-Plaza gekocht voor 100 euro.
     
  16. Mayco

    Mayco Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was 90 euro bij de E-Plaza hier. Ze hadden er nog 3 volgens mij.
     
  17. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM Zoetermeer kost ie 44 euro.. (ps3 versie ook btw). Helaas heb ik er in totaal 57,50 (2 euro verzendkosten) voor betaald =( maar SUPER spel :thumbs:
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waren wel om 9:10 uur s'ochtends al op (de 360 versie).

    Wordt zaterdag pas weer geleverd.

    Gelukkig stond ik 5 voor 9 voor de deur, was nog wel een leuk verhaal;

    Iedereen stond voor de linkerdeur, het dichtst bij de roltrappen, ik had echter geen zin om achteraan te gaan staan bij 100+ mensen, dus ik ging bij de rechter deur staan. Na 5 minuten is het 9 uur, de winkel opent, gooien ze eerst de rechter deur open waardoor ik op mn dooie gemak die roltrap opga terwijl ik links en rechts ingehaald wordt door ongeduldige klanten :+ (groot gelijk, zoveel exemplaren hadden ze achteraf gezien niet).

    Was wel leuk om eens gezien te hebben, zo'n drukte voor een spel.
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er om kwart over 9 ongeveer (bij de MM in Zoetermeer) en van de PS3 versie lagen er nog best veel. Heb niet gekeken naar de xbox versie. Het was best druk, en iedereen die er was kocht GTA.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    Het was ook op het nieuws trouwens op 3Fm.. Serieus, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.. Moet ook nog steeds de gamer tegen komen, die het geen vet spel vindt.. (Of ze hem nou kopen of niet)
    Echt bizar gewoon.. Wel cool though..
    Kon me aan het begin van de maand inhouden om geen Xbox te kopen ipv me rekeningen te betalen :+
     

Deel Deze Pagina