XBox 360 overtuiging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Turk_Askeri, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Turk_Askeri

Turk_Askeri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog jonger was mocht ik van men ouders Playstation 1 kopen.
    Later verscheen Playstation 2 en die kochten ze ook voor me.
    Toen vroeg ik om de PSP en die kreeg ik ook, omdat ik goed presteerde op school. 17 maart 2007 verscheen de Playstation 3... 5 Februari 2008 kocht ik hem zelf. Nu ik 16 ben is het wel tijd om zelf geld te verdienen.
    Eerst wilde ik een Xbox 360, maar wachtte toch op de Playstation 3.
    Jah, nu zit ik te twijfelen tussen een 360 en de Wii...
    Ik zoek games uit de genre van adventure en action adventure.
    Shooters speel ik op de Playstation 3.
    Wanneer ik aan 360 denk, denk ik aan halo, forza, Ninja gaiden...
    En bij de Wii denk ik aan Mario, Zelda.....

Ik heb veel negatieve dingen over de 360 gehoord Dat het je cd's krast en nog erger de red ring of death. Is dat al opgelost bij de nu gemaakte 360's?
    En wanneer komt de opvolger van 360? nog lang toch? :p

2. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

het probleem met de krassen is zo goed als opgelost, de Ring of Death (RoD) is ook opgelost maar het kan natuurlijk altijd gebeuren door oververhitting of iets dergelijks.
    De opvolger van de 360 komt denk ik pas rond 2 รก 3 jaar, tot die tijd komen er natuurlijk wel erg vette titels uit zoals: Gears of War 2, Halo Wars, Unreal Tournament 3 en Ninja Gaiden en natuurlijk vergeet ik er een hoop.
    dus er zijn genoeg redenen om een 360 aan te schaffen het ligt alleen aan jou wat jou smaak qua games is.

3. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor shooters had je veel beter een 360 kunnen kopen die heeft een groter aanbod dan de ps3! Games als Ninja Gaiden vind je veel meer op de ps3

Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn echt niet meer action games zoals ninja gaiden op de ps3 hoor. Enigste die ze op het moment meer hebben is ninja gaiden sigma en heavenly sword (alleen viel die wat tegen). En later waarschijnlijk god of war. En op de 360 komt immers ninja gaiden 2.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina