nu de game eindelijk uit is kunnen we prima beoordelen of deze game een 10 verdient, en of het de hype waar heeft gemaakt. Wat vinden jullie daarvan? toelichting graag!
Om hier echt antwoord op te geven moet je denk ik best ver zijn in de game en de meeste zullen hier rond de 20% of lager zitten
Ik ben er nu een aantal uur mee bezig geweest en ik zeg vooralsnog volmondig: ja! Aan de hype heeft Rockstar niet zo gek veel hoeven te doen, want dat fundament was al gelegd met de vorige delen. De hype was immens groot, maar als je dan zo'n product af kan leveren, valt dat mijns inziens alleen maar te prijzen. Het oog voor detail is geweldig. De gameplay eveneens en de graphics vind ik prachtig. Alle elementen voor een topgame zijn aanwezig. Een tien zal ik de game niet geven, dan moet-ie namelijk écht helemaal geweldig zijn. Er zijn minpunten, maar die wegen niet op tegen het fantastische gevoel wat alleen het eerste eiland van Liberty City al geeft. Ik zal uit komen op een 9.8 of zo. Ik stem dus op "Ja, wat een topgame."
een hoop mensen hebben als eerste impressies al, wat een topgame, en naarmate de game vordert wordt het meestal nog leuker ook dus het kan wel gewoon hoor
nu op 8 uur ofzo en natuurlijk ja! Wat is deze game toch geweldig.Grafisch, qua gameplay en de multiplayer is ook geweldig (ook al heb ik zelf nog niet gespeeld) Ze hebben de hype helemaal waar gemaakt!
zekers waar. Halo3 vond ik de hype absoluut niet waar. Wat een poepspel. Assassins Creed vond ik erg goed maar had meer ingezeten. GTA 4 overtreft mn verwachtingen. Grafisch is gewoon erg mooi en gedetaileerd allemaal, maar niet supertop maarja dat had ik ook niet verwacht. En je kan zoveel, Liberty City is gewoon een supergrote stad, dat je ook nog eens met 16 man online kan spelen wat erg leuk is. Van mij krijgt deze game een 10.
ik vond wel dat Halo de hype mee heeft waargemaakt als Assasins Creed hoor. Maar verder on-topic verder
Wie zijn die 2 members die voor de tegenvaller van het jaar hebben gekozen Wat een geweldige game zit nu om 22 % en doe rustig aan. Heerlijk wat in een taxi gereden met een heli gevlogen en met de blauwe peten brigade gevochten.
Knappe technische prestatie maar als spel begrijp ik de hype niet. Ik heb het nu een paar uur gespeeld maar het gaat wel erg vervelen dat rondrijden etc. Je hebt niet echt skills nodig lijkt het wel. Is vooral leuk voor wannabe gangsters is mijn eerste indruk. Multiplayer ook even gespeeld maar valt me op dat ondanks de leeftijdsgrens de meeste spelers onder de 18 zijn. Tenminste aan de piepstemmetjes te horen. Wat mij betreft als je ouder bent dan 25 kan je dit spel beter links laten liggen. En als je je toch hevig kan inleven ...zoek hulp Ik ga het nog een paar uur proberen maar ik geef het weinig kans. Ik had gehoopt dat het leuke tijdvulling was tot ninja gaiden 2 maar helaas.
komt gewoon omdat je het nog niet lukt? maar ik vind dat juist de beste verbetering. Bij mij gfaat het ook gewoon top! Omdat ik ook veel race-simulators speel. Nu is het teminste realistisch
Ik vind het rijden echt belachelijk, ik heb mijn rijbewijs en kan volmondig zeggen dat het echt niet realistisch is. De handrem dient meer als een schaatsbaan simulatie zelfs met 30 km/u lijkt het wel... Dat is echt kut, verder is het spel meer dan prima! Echt de hype waarmaken weet ik niet, heb nu 25 % en vind het echt tof, maar heb er nog wel wat moeite mee... Het is verder wel echt een heel erg goed spel, maar de 10en vind ik wel een beetje overdreven. Mijn mening dan
Ik vond hem in het begin erg saai, Maar nu ik op 20 % zit begint het steeds cooler en zeker leuker te worden. Het autorijden is echt TOP Kijk naar GTA SA waar je nooit je rem moet gebruiken daarom vind ik het autorijden in GTA IV gewoon beter.
Als ze het online gebeuren even verbeteren is dat iig meer dan in orde. Alleen zijn er imo te veel introductie missies waar je de controls moet leren kennen. De eerste 10 missies zijn enkel gericht op de besturing van het spel. Verder vind ik het een goed spel maar nog niet het spel "wat de hype waarmaakt".
Maar je moet ook niet je handrem gebruiken he. Je moet gewoon wat gas afnemen en dan ga je makkelijk de bochten door
Ze hebben hem wat mij betrefd zelfs overtroffen. De nieuwe besturing, online modes, verhaal, de nieuwe graphics.
Ja die handrem heb ik ook afgezworen, maar probeer de handrem maar eens in het echt, dan glij je echt niet zo. Vind het raar in zo'n arcade spel als dit een "realistische" besturing... Dat afremmen voor een bocht helpt wel erg goed inderdaad, zo win je die races ook heel makkelijk