Omg te vet, er zit gewoon een LCHC radiozender in GTA. Duidelijk een eerbetoon aan de NY HC (new york hardcore) een sterke hardcore punk stroming. Was echt te vet om The bad brains en Sick of it all ingame te horen. Brute shit!
San Juan Sounds is tot nog toe mijn favoriet (even snel bijna alle bij langs gegaan)... Heerlijk die muziek!
Ik was naar Iggy pop - I wanna be your dog aan het luisteren op Liberty City Rock. Blijkt ineens dat de DJ óók Iggy Pop is. Hoe gruwelijk is dat? Wat een toffe verrassing. Super van Rockstar!
Sommige nummers zijn wel écht kut hoor. Was van plan veel naar die zender te luisteren, maar dat doe ik inmiddels ook niet meer. Luister voornamelijk Beat en San Juan Sounds
Die Hardcore zende heb ik eerst ook geluisterd, maar het is wel een beetje te punky hardcore voor mij. Van mij had er nog wel wat modernere rockzender(geen emo, maar iets indiehardcore, mathcore of indie was niet vervelend geweest) in mogen zitten net als Saint's row. Het is het net niet. Wel 2 bubbling zenders, 2 rastafari en 3 praat zenders lijkt het... Het is net echt radio, allemaal hetzelfde en allemaal net niet Die reclames en andere dingen tussendoor echt briljant. We hebben hier al een paar keer strak gelegen door het prachtige commercial tunetje met de zin "Where's the condom foooooorrrr!" Echt vet! Ben overgestapt op de jazzzender en die is echt briljant! Count basey, Art Blakey... Heerlijk! MP5 uit het raam en gaan! EDIT: En bij die vladivostok zender had ik toch wel gogol bordello of beirut ofzo verwacht, toch echt wel de gipsy/russische achtige stijl wat over de zender heerst. Beetje jammer
die van: Bam chieckie Bam, bieda biedam bam. (ja, dat is de tekst denk ik niet, maar zo gaat ie )Is zeker wel leuk!
ik hoorde all because of you dat vrij recente nummer op de laatste radiozender, volgens mij is die van neo ofzo?
Ja, is inderdaad een nummer van Ne-yo. Ook tof dat Flashing Lights van Kanye West erin zit. Luister eigenlijk meestal naar Liberty Rock Radio, Tuff Gong Radio en The Vibe. Vind Liberty Rock Radio de beste zender met nummer zoals: -The Smashing Pumpkins - "1979" -Godley & Creme - "Cry" -Stevie Nicks - "Edge of Seventeen" -Black Sabbath - "Heaven and Hell" -Iggy Pop - "I Wanna Be Your Dog" -Thin Lizzy - "Jailbreak" -Genesis - "Mama" -Queen - "One Vision" -The Black Crowes - "Remedy" -Joe Walsh - "Rocky Mountain Way" -The Who - "The Seeker" -ZZ Top - "Thug" -R.E.M. - "Turn You Inside Out" Eigenlijk dus bijna de hele zender.
Ik zet eigenlijk altijd Liberty Rock Radio of Jazz Nation Radio op, voor de rest als ik eens iets leuks hoor op een andere zender dat blijf ik daar even steken. Had zelfs vanmiddag een nummer wat erg sfeervol was bij de omgeving. EDIT: Zie net op wikipedia dat Juliette Lewis(bekende amerikaanse actrice/zangeres) de DJ is van Radio Broker.
Van Juliette and the Licks? Want volgens mij staat een van hun numers óók op de tracklist van Radio Broker. Kent GTA IV eigenlijk weer programmeringen die veranderen door het spel heen? In San Andreas hadden vooral die praatprogramma's meerdere afleveringen. Als deel 4 dat ook heeft, ga ik nu vooral talkshows luisteren. Oh, en The Who op LRR
Voornamelijk Electroshock (alleen als Kensinky (spelling?) erop is) The Journey tijdens zonsondergang/opgang En ik was met een missie bezig in een soort van magazijn, terwijl ik Kanye West - Flashing Lights op de radio hoor. Weet iemand welke radiozender dat is? Big Beat ofzo? Echt een vreselijk goed nummer. En ja, San Juan voor wat reggaeton (zo heet die muziekstyle van Daddy Yankee toch? ) als ik met een cabrio rondscheur. Dat zijn eigenlijk alle radiozenders die ik goed beluisterd heb en Vladivostok heeft ook een paar goeie nummers.
Dat is inderdaad Beat. David Axelrod - Holy Thursday van Fusion FM is HET GTA nummer om mee van de stad te genieten. Die jazzy sound met af en toe dat epische orkestgeluid erdoor, geniaal Deze dus: [yt]h04Tc-WzvUk[/yt]
Mijn favoriete radiostation is JNR. Echt van die lekker jazzmuziek en dan scheuren door liberty city Heerlijk
ik vond dit nummer wel vet: Hip Hop (Remix)” Joell Ortix feat. Jadakiss & Salgon.. staat op the beat.. verder vind ik liberty rock zo gaar.. ze hadden beter v-rock der weer in kunnen gooien