[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    je mobiel op Still Mode zetten ;) Dan krijg je geen missies meer :b:
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem inmiddels uitgevonden. Haha, alsnog bedankt voor de reactie.
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik zit vast bij de missie snow storm van elizabeta, ik heb de drugs maar ik loop vast bij naar de uitgang gaan, ik kan hem niet vinden?:p en dan word ik neergeschoten door de noose ik heb wel een armor, weet iemand wat ik moet doen?
     
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je je mobiel op still mode zet, dan loop je toch geen missies mis als je later weer je mboiel aan zet?
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af; Je krijgt op een gegeven moment de keuze om Manny óf Playboy X te vermoorden. Ik heb Manny gekozen, maar is er ook iemand die Playboy koos? Moet je dan nog missies voor Manny doen of wat?
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
     
  7. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je ook teweten als je iets extras van het spel hebt uitgespeeld?(Extra gebieden enzo)
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    srry voor mijn ongeduld maar ik heb het echt snel nodig:p ik wil verder\o/ weet iemand het?
     
  9. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb playboy vermoord, je krijgt z'n penthouse. verder krijg je geen missies van dwayne
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)

    Tering, die missie van Packie waar je die bank moet overvallen is fuckin' moeilijk! Eerste keer werd ik neergeknald in het metro station, tweede keer blies ik mezelf op en net haalde ik de brug, maar die gasten bij die Hummers knalden me af.. Pff..
     
  11. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar de reward is wel tering veel :p!
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je een winkel overvallen ?
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik zit bij een missie van Manny ofzo, waar ik eerst een auto moet achtervolgen. en daarna in de drugsplek iedereen moet killen, heeft iemand tips? ik krijg ze echt niet dood
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een dijk van een game, gisteren tot 4 uur doorgespeeld..ben ik ff blij dat ik de hele week niet hoef te werken meer. Ik was wel kapot vanochtend, koppijn niet normaal, haha. Maar een Ibu doet dan wonderen

    Ben vervolgens na het ontbijt weer rustig verder gegaan,met een aantal vrienden op Live gespeeld...echt werelds dat. En nu gewoon beetje aan het exploren.....en ik vermaak me gewoon prima met de domste dingen doen, heerlijk. Anyway....toch wat dingen die ik tot nu toe wat jammerlijk vind.


    Je lijkt amper echt grote gebouwen in te kunnen...dat vond ik juist zo vet in San Andreas, daar had je zo'n gebouw...daar kon je naar binnen, zelfs met motor,scooter...fiets...en dan gewoon eraf rijden, super vond ik dat. Of met een parachute eraf jumpen...maar...tot nu toe lijkt er geen enkel gebouw te zijn waar je vanaf de grond inkan....en parachutes?.......

    Ik vloog net met mijn heli naar The Triangle (empire state building) ik sprong eruit op de top, dus ik landde bovenop de toren...en tot mn verbazing zag ik gewoon mensen lopen...een paar trappetjes daar ook...maar verder niks om naar beneden te komen....jammer hoor.
     
  15. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet iemand hoe je PRECIES een wheelie moet doen op een motor. Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mij gewoon niet. Ik heb onder het rijden al de A,B,X,Y etc. ingedrukt maar dat helpt niet:confused:
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je op een motor zit gewoon omhoog kijken. Dan trekt hij langzaam op en doet de motor vanzelf een wheelie.
     
  17. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks :thumbs:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de hand to hand combat wel cool, maar naar mijn mening te beperkt, SA had echt veel meer moves, dit had ik niet verwacht. Maar het is geen ramp...het blijft cool om te vechten met mensen.
    ECHTER is het vrij onmogelijk om een gevecht te overleven wanneer je word aangevallen door twee mannetjes...dat is echt wel kut eigenlijk. En het gebeurd vaak genoeg dat er twee ventjes op je afkomen. Je bent gelijk outnumbered....1 tegen 1 kan nog..maar zodra er een tweede is..vergeet het maar :mad:


    Of doe ik iets fout en kan je wel degelijk nog je eigen huid redden als je tegen twee vecht? Zo ja....hoe?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik doe het dan gewoon om en om. Wanneer er bijvoorbeeld links één staat en rechts één, sla ik de rechtse weg. Dan ga ik over op de linkse enz. Het werkt wel en ze zijn dan geen van beide in staat jouw te raken. Je moet gewoon steeds snel van target switchen.
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een missie bij Packie heb ik een pak nodig en een stropdas, maar die stropdas kan ik in de winkel niet vinden
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina