Ik doe het hier wel even. Ik hoop namelijk dat ik niet de enige ben die 2 uur over LC heen is gevlogen op zoek naar locaties . - De haven zit links onder op het linkse eiland. - De helikopters zitten bovenaan het vliegveld rechts op het rechter eiland - Een andere heliplek zit rechtsonder op het middelste eiland - Helemaal linksboven op het linker eiland is een tourheli - Daarnaast zijn er nog andere heliplatforms. Alleen staan hier niet altijd heli's op Dit is trouwens wel allemaal in de MP. In de SP moet je waarschijnlijk nog missies etc. doen voordat je bij deze heli's en boten kan komen.
Is er eigenlijk een kapper in het spel? En wanneer speel je de wapenwinkel vrij? En het internetcafe?
Elke keer als ik het vliegveld op ga krijg ik vier sterren aan wanted level Hoe voorkom ik dit? Wil graag vliegen.
Je kan niet in vliegtuigen...voor het geval dat dat nog niet duidelijk genoeg was Wel in heli's maar ik weet niet waar ik helicopters kan vinden...kzit BTW ook nog maar op 13 % van het spel dus misschien ligt het daaraan.....
Als je even naar boven had gescrolled Iemand die toevallig nog het antwoord op mijn vraag hierboven weet?:b:
Ik heb een zeer belangrijke vraag \o/ handschoenen... WAAR? Ik heb alle kledingwinkels gezien.. viel me een beetje tegen dat er maar zo weinig zonnebrillen en petten/hoeden waren.. maar achter op de box van de 360 versie zie ik toch duidelijk Niko met een snipergeweer en een paar vingerlose handschoenen aan... en dit is 1 van de 1e missies (naja, na 10& ongeveer) maar geen kledingwinkel heeft handschoenen... ik heb alle kledingwinkels gehad in heel LC. Iemand?
Nergens zijn handschoenen te koop. Brillen en petten/hoeden zijn alleen verkrijgbaar bij Russian Clothing.
Of een mohawk Zometeen ga ik maar eens opzoek naar dat tour helikoptertje waar ik steeds iedereen over hoor. Wil nu toch wel eens LC vanaf de bovenkant bekijken