Bij elke (ik geloof 12 of 15 euro) krijg je spaarpunten bij DimensionPlus. 40 punten is geloof ik 25% korting, kan er ook een beetje naastzitten maar zoiets is het .
In het zinnetje daarna had ik het al over spaarpunten, maar niet echt duidelijk. Blanqua legt het hierboven al aardig uit. Bij 10, 20 en 40 spaarpunten waarvan je er 1 bij iedere 12 euro krijgt, kan je 5, 10 en 25% korting krijgen. Ik had nog 43 spaarpunten die ik nog niet gebruikt had en dit was wel een mooie gelegenheid om ze voor te gebruiken.
Almere is ook open, ik ga zo bellen om te kijken of ze een nieuwe lading hebben gekregen met GTA. Hopen
hemelvaart=zondag dus denk niet dat het in DORPEN open is..de stad denk ik wel, iig is de MM in eindhoven wel open maar daar komt alles vrijdag pas net zoals bij de FRS, Dixons en intertoys..
Denk het niet, wij hadden een goederenstop, feestdagen anyone? Dus geen vracht... Je kan het proberen maar vrees dat je pech hebt.
En anders overleef ik die ene dag wel, want morgen komen er wel nieuwe neem ik aan... Dan maar ff NFS MW uitspelen
Ik hoop toch echt wel dat ze morgen (vrijdag) weer nieuwe GTA's alweer hebben. :\ morgen weer kijken of ze hem in Utrecht hebben, anders tot zaterdag minstens wachten tot ze hem weer hebben bij onze lokale musicstore :\
Morgen dan eindelijk GTA IV !!Zit al 3 dagen extra te wachten,omdat de post niet meewerkt,en dat terwijl bartsmit het een maandagmiddag al heeft opgestuurd??!Al tie morgen niet bij zit ga ik hem zekers in de winkel halen.
Morgen is om 9 uur de intertoys open.. ga hem dan toch maar eens halen.. dan heb ik zaterdag avond de tijd om te gamen :') (morgenmiddag en overmorgenmiddag geen tijd) ben toch wel erg benieuwd nu :E
ooooooow ja! Ik fiets op goed geluk naar de Intertoys hier, heeft iemand zijn exemplaar teruggebracht! Paar oude ps2 spellen en xbox spellen die ik ooit eens gratis heb gekregen in geruild (vier) en ik was voor 50,- de man
Net terug van mediamarkt Eindhoven, liggen er nog genoeg (20/30) voor de Xbox360!!!!! En nog steeds voor 49 euro