Dit zag ik bij de 2e appartement van Niko Bellic als je veder bent weet je welke.Als je daar binnen loopt staat er links van de trap dit : Spoiler
Er is een grote easter egg en die bevind zich in: Spoiler Het statue Of Happiness. Via de bovenkant kan je naar binnen en let dan maar eens op
@ Modder-Eter: Kan je de statue Of Happiness in het begin al betreden? of hoort dat stukje bij het laatste eiland?
Dat zijn van die soort submissies. Daar kun je strax ook andere vrouwen ontmoeten, dus als je een klein groen poppetje op de kaart ziet kun je erheen gaan.
Bedoel je er nou echt ook in zelf, ik kom niet hoger dan op dat stukje waar die duif zit en die Spoiler Kleding.
Zucht.. met een blik op youtube met de woorden GTA IV Easter Egg krijg ik 165,87x de 'Heart of the City' te zien...
Hebben jullie al de monster van het water gezien? Ik was met een helicopter aan het rond vliegen en ineens zag ik een zwarte schim door het water heen flitsen. Geen idee wat het was maar leek op een soort gigantische haai. Volgende keer als ik het weer zie zal ik proberen filmpje te maken.