Maakt GTA de hype waar? Ja natuurlijk, de verwachtingen waren hoog, en ze hebben het waargemaakt door een topspel af te leveren. Is het een 10 waard? Wat mij betreft no way, er zijn toch te veel kleine dingen die beter gekund hadden. Natuurlijk, het zijn kleine dingen waar je over heen kan kijken. Maar ja, ik merk die dingen wel. Bovendien is dit de eerste nextgen GTA. Wat als er nog een opvolger komt, die nog beter wordt? Een 10.2 geven? Dat is (helaas) de gamespers tegenwoordig, ze gaan helemaal in hypes en slaan dan misschien door in hun eindbeoordeling.
Vond het in het begin ook saai worden maar ik kom nu steeds meer in het verhaal en vind het verhaal ook steeds vetter, daarbij komt ook dat de missies groter,moeilijk en vetter worden .. (40%)
Ik wilde hem vandaag ook toch maar gaan halen, maar als ik dit zo lees ga ik twijfelen. Vice city vond ik erg leuk(vooral de radiostations), San Andreas vond ik te saai voor woorden en daar ben ik ook na 3 uur mee gestopt. Toch maar kopen dan. of niet?
Echt niet twijfelen !!! kopen wat je hierboven leest zijn pogingen om de hype te verzwakken (wat natuurlijk goed is) maar het is en blijft een topgame. van een hardcore/liefhebber gamer van verschillende genres
Nou..ik ben blij dat ik hem heb in elk geval..topspel als je het mij vraagt. En over 2 of 3 jaar een 10.2 geven is onzin vind ik. Je moet kijken naar de graphics en ervaringen etc. wat op dit moment geld. Over 2 jaar kun je bijvoorbeeld niet met de graphics van nu aankomen, dan zou hij dan een 7 of een 8 krijgen misschien. Ontwikkeling blijft er natuurlijk en daar moet je in je cijferbeoordeling ook in meegaan. Rijden vind ik gaaf gedaan, in het begin ff vloeken, maar na een tijdje heerlijk cruisen door de stad en heerlijk die bochten ingaan met de handrem erop en dan terugsturen..geeft een gaaf effect. ziet er verder allemaal prachtig uit en zitten zoveel details in, prachtig gedaan. Speelt heerlijk en ik vind het verhaal ook gaaf, met zo vaak hele goede humor.. (vind ik dan) Missies lijken inderdaad op dit moment nog wel veel op elkaar (zit nu ook op 20% ofzo) maar ik heb her en der al gelezen dat het straks lastiger en gaver wordt, dus daar ga ik maar vanuit. Tuurlijk zijn er altijd verbeterpunten te vinden en is het spel niet perfect. Maar sommigen laten zich vantevoren ook zo gek maken en maken het voorspel te mooi en kijken alleen maar naar de tussendoorfilmpjes en doen dan alsof het ingame beelden zijn ofzo. Ik vind het de mooiste GTA tot nu toe en vind het zeker een superspel.
de nieuwe glitches rijden belachelijk? dude dit is de eerste GTA waarin de besturing van auto's SUPERrealistisch zijn. iedere auto heeft eigenschappen. dus ja als jij volle snelheid met een auto uit '78 van 1000kilo een haakse bocht gaat maken, tsja das lastig... gewoon op tijd remmen... en niet TE snel door de bocht handrembochtje als je die goed kan ben je koning met rijden. daarvoor ben je erg goeie drivingskills nodig. ik heb al meerdere multiplayer races gewonnen.. met motor, en met auto, helikopter. bovendien, die handrem aantrekken en wat er dan gebeurt met de auto is volstrekt realistisch... volle snelheid van die handrem trekken tsja dan glij je alle kanten op. handrem i.d. bocht vereist juiste timing en niet te lang heerlijk zoals ik soms met een snelle auto door een bocht heen drift mbv handrem. slome auto hoef je niet te proberen.
Ik had toch meer een wow effect toen ik voor het eerst in GTA San Andreas Las Venturas binnen kwam. Ik denk dat ze er niet goed aan hebben gedaan om alle skills eruit te halen. Dat was juist zo tof aan San Andreas, naar de sportschool. Hardlopen om fit te worden en keuzes in de menus van eten.
Ja man. We proberen met zijn 3'en die miljoenen gamers te overtuigen?!. Sorry maar we geven onze mening. Dit heeft niets te maken met het verzwakken van de hype... Ik heb hetzelfde. SA vond ik echt niet tof en vice city heb ik meerdere keren uitgespeeld. Ondanks bovenstaande reacties is het wel gewoon een goed spel. Veel dingen zijn tot in de puntjes uitgewerkt. Alleen is het verhaal, imo, minder dat in de vorige delen. In een spel als dit vind ik persoonlijk het verhaal best belangrijk. Maar verder is het gewoon een must have wat mij betreft.
jep, ik vind dit ook zeker 1 van de beter verhalen, en nu heeft jou personage ook een karakter, veel leuker om dan naar die cutscenes te kijken dan als jou personage niks zegt,
Aan je achievements te zien heb je amper gespeeld, dus om nu al te oordelen over het verhaal is een beetje weird.
Ik zit nu ergens rond de 20%. Dan vind ik dat je tegen die tijd best wel eens in het verhaal mag komen. Maar dat gevoel heb ik nu nog steeds niet.
Miljoenen gamers op XBOXworld ?? wow...!!. btw ik vind deze discussies over wel of niet hype perfect. probeerde de poster JENAMU6 alleen zijn twijfel weg te nemen die hij baseerde op 3 meningen
Dat het realistisch is qua rijgedrag vind ik wel onzin hoor. Met 50 km/u 100 meter rembaan, dat red je zelfs op ee net geasfalteerde natte snelweg niet... Daarbij is het een arcade spel en vind ik het "realistisch" rijden behoorlijk wat snelheid uit het spel halen. Als je het rijden eenmaal doorhebt is het verder goed te doen, maar bij de rest van het spel klopt er weinig van vind ik. Verder vind ik de valhoogtes en hoeveel je afgaat echt vaag. Vaak ga je amper af als je de 10 meter springt en soms van 6 meter ga je dood. En dan de ziekenhuiskosten van 5k inmiddels met mijn budget... Fijn :/ Verder een heel erg vet spel en moet nog aan de multiplayer beginnen. Maar hypes zijn er om niet waargemaakt te worden, het zijn niet voor niets hypes. Welke hype heeft nou eigenlijk wel iets waargemaakt. Halo 3 was echt shit in het kwadraat, je moet wel echt een knielende fanboy zijn om de singleplayer "spannend" te durven noemen en het multiplayer was nou ook niet geweldig. Ik vind het een erg tof spel en het is het absoluut waard om het spel in huis te halen, maar ik vind de wereldwijde reviews enorm overdreven met hun 10'en, 5 sterren, A+'en en de 100 Celsiusen. 9 zou het mogen hebben van mij met wellicht een 9,5 op de cutscenes
Ondanks dat GTAIV een best goed spel is, moet ik nog steeds overtuigd worden dat het spel zo goed is als alle reviews die GTAIV een 10 geven suggereren. Op dit moment bevalt het autorijden me nog niet. Realistischer misschien, maar is het daardoor ook leuker? Zelf vind ik (nu) nog van niet. Als ik realistisch wil rijden speel ik wel een simulator. Wat ik erg goed vind is het mobiele telefoon systeem. Erg leuk uitgewerkt en erg realistisch. Leuk detail is dat als je soms een gesprek binnen krijgt, sommige apparaten in combinatie met je mobiel storen.
Ik vind GTA echt een topgame, maar de hype zei dat er meer vernieuwing gebracht zou worden, dus ik vind toch dat hij daar niet aan voldaan heeft. Maar ik denk ook neit dat ik had gewild dat ie aan die hype voldaan zou hebben. Zoals ik het nu zie is het toch nog steeds een echte GTA game gebleven.