Ik vind van wel! Ik heb niet -zoals vroeger- het gevoel dat ik als een ongeleide raket door de stad heen vlieg. Ik moet meer nadenken bij het autorijden en het is moeilijker dan voorheen. Daarom vind ik het tot nu toe leuker. Vroeger hingen achtervolgingen alleen af van anderen die in de weg reden.
Hmm, ik ben het wel met Zifnap eens hoor. Die achtervolgingen van de politie gaan ook niet echt ergens over. Bij 3 sterren ontsnap je echt heel makkelijk nog en bij 4 is het ook nog goed te doen. Vind dat er ook niet op vooruit gegaan. Dat lompe hoort juist wel bij het spel vond ik, maar wie ben ik
6 sterren is toch ook gemakkelijk om doen? Leuk spel enige min punten voor mij - Bepaalde stukken zijn veel te donker. - En krijg er een zwaar hoofd van na 2 uur spelen. Voor de rest is het goed!!!!
ik kom bij 3 sterren al moeilijk weg! Alleen pay en spray want anders lukte me die 4 sterren echt niet! En op 6 sterren overleef ik nog geen 2 minuten laat staan 6!
gewoon blijven rijden en opletten waar de roadblocks staan. Auto wisselen scheelt ook enorm, na een tijdje ben je toch wel weg uit de cirkel van de politie...
Ik heb hem bij mijn neef uitgespeeld.. zat op 63.5% De missies en het daten vond ik heel leuk.. Vooral die missie met de advocaat en de missies van Faustin ook. De laatste missie was ook top met het vliegen in die helikopter. Ik vind alleen wel dat als je het hebt uitgespeeld dat er veel minder te doen is dan in de vorige GTA(San Andreas) Je kan alleen nog op een paar date's en een beetje rondrijden?
Ik heb 'ja' gestemd! Ik heb pas een uur of 4 gespeeld maar het valt me echt zeker niet tegen Na meerdere malen gehoord te hebben dat de graphics tegen zouden vallen werk ik wel een beetje angistig, daar ik normaal best veel waarde hecht aan graphics, maar ik vind het er zeer goed uitzien! Het autorijden vind ik velen malen beter dan voorheen. Het is nu veel leuker om een beetje te cruisen dan met die onrealistisch wagens uit vorige delen.
Ze hebben zeker de hype waargemaakt. De graphics zijn veel mooier dan ik verwacht had. Op de screenshots zag het er maar vernaait uit.
ik heb de game nu ongeveer een half uur gespeelt.. (gebrek aan tijd) Ik vind de hype tot nu toe waargemaakt, moet wel aan een hoop dingen werken.. en heb nog wat issues met de framerates en shit.. soms (vaak) hapert hij nogal. Ook vind ik het geheel er vaak nogal blurry uitzien, maar dat is wss wel te verhelpen door wat met de settings te klooien
Voor mij heeft rockstar het ook waargemaakt. Wat een supergame. In het begin saai maar daarna barst het wel lost. Dus zeker wel het wachten waard!
Ik heb nu zo'n 10 uur gespeeld. Dat is al langer dan de meeste games tegenwoordig. En tot nu toe heb ik me uit-ste-kend vermaakt. Ik geniet er van volle teugen van. Daarmee is deze game beter dan de meeste grote releases van de afgelopen tijd en dan heb ik nog een hele hoop te doen (ik ben nog niet eens op Algonquin!). Voor mij is de hype al waargemaakt. Ik ben wel minpunten tegengekomen, maar ze zitten me geen enkel moment dwars.
Ik vind het ook een erg vet spel, met ontzettend veel mogelijkheden, Wat ik zelf wel minpunten vind, zijn de popups die je toch Heeel veeel ziet, neem alleen al als je je eigen kamer inloopt...PLOP opeens staat je bed en je stoel er, in het park verschijnen er overal bomen, nja ontzettend veel van dat soort dingen. Verder: ik zit nog maar bij 15% ongeveer, maar vind stiekem beetje jammer dat er maar weinig gebouwen zijn waar je in kunt ( tot nog toe) gaat dit nog veranderen?
Het enige minpunt dat ik tot nog toe heb gevonden is dat de schaduwen een klein beetje te blurry zijn. Heb idd wel dat het bed in de kamer er nog in popt, maar verder geen last van popin. Verder is dit gewoon zo fucking awesome, heb dit gevoel echt vet lang niet gehad bij het spelen van een game. Wat de fuck echt.
Nou denk dat het per persoon verschilt, de een stoort zich er wel aan de ander niet. Als me maatje speelt....zeg ik vaak: Tering zag je dat? wat slecht...huh? nee wat bedoel je.. Het is dus maar net of je er op let/stoort
Ik denk dat het ligt aan hoe schoon de lens van je dvd drive is. Want op de 1e Xbox had ik op gegeven moment zó veel last van pop-in dat ik een lens-cleaner moest gebruiken om het op te lossen. Ik heb ook nog totaal geen last van pop-up in GTA 4.