Zijn er nog andere kledingwinkels dan de russian shop? Ik ben nog bij het eerste stuk, word niet meer gebeld enzo nu maar ben bezig met michelle rep omhoog te krikken.. Ik zag iemand in een pak in een filmpje, waar krijg ik die? =P
Zijn er ook gewone gebouwen waar je binnen kunt? Zo ja waar? De comrades bar kan ik al niet meer binnen.
Nieuwe heliplek gevonden. De ene die ik zocht. Hélemaal bovenaan het linker eiland staan nog 3 heli's + 2 speedboaten . Dus dat zijn al iets van 15 heli's in het spel.
Waar spawt ergens de Turismo (Tenminste volgens mij heet ie zo, die lamborghini met zonda achterkant)?
Welke missies? Ben ondertussen op het tweede eiland maar nog steeds krijg ik 4 sterren als ik het vliegveld op ga @ Dusky: Volgens mij bedoel je die auto die naast het huis van Faustin spawned
Nie die bedoel ik niet. Dat is de Turismo, een soort ferrari. Ik bedoel die lamborghini murciélago lookalike met een beetje een pagani zonda achterkant. Hij heeft ook vleugeldeuren.
Heeft er al iemand een boot gevonden op het eerste eiland in singleplayer? Helikopter heb ik maar opgegeven, alle plekken waar ze zouden moeten staan blijven leeg.
Bovenaan de map linkerkant staat soms een boot. Soms 3, soms geen, volgens mij juist hetzelfde als met de heli's.
Ja. Maar je hebt wel sniper nodig. En dan gewoon op water richten tot er een bootje vaart. Manneke erin doodschieten en naar bootje zwemmen