Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, dat ziet er echt prachtig uit. Vooral die bomen op de achtergrond naast het huis. Wanneer komt er weer een nieuwe Dev's Diary uit?
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat er veel variatie in de armor bij zit. vind dat altijd een leuk deel van de game.
     
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het maar eens een gaaf verhaal krijgt en flink wat langer duurt.

    Voor de rest vond ik deel 1 toppie.
     
  4. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al een specifiekere datum voor release beklend? heb op ign er nix over kunnen vinden ofzo en wil best wel weten wanneer ik geld moet kunnen ophoesten :D
     
  5. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe dev diary komt over 2 weken uit. Sam die de films maakt heeft hem gisteren nog naar Ms verzonden. En er is helaas nog niks bekend over de release date van Fable 2 :mad:. Ze zeggen dat ze die willen onthullen op een speciale dag of op een event.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja daar lag ook Captain Jack Sparrow begraven. :+
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar groef je ook een wapen op die ik tot het über zwaard heb gebruikt. Ging wel ten koste van mij zusje toen maar dat is niet anders :+

    De screens zien er weer fabelachtig uit. Weer net zo kleurijk als deeltje 1. Qua release gok ik nog steeds op Q1 2009
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijgen we eindelijk iets nieuws over Fable 2 te horen na zo een lange tijd :D. Volgens de developers blog gaat het hier om iets groots; http://community.lionhead.com/blogs/fable_2_development/archive/2008/05/06/2910837.aspx

    Ben benieuwd wat het is... en je hebt ook groot kans dat die video diary ook deze week uitkomt.


    Update:

    6 nieuwe screenshots;
    http://www.xbox360fanboy.com/2008/05/12/new-fable-2-screens-new-fable-games-coming/


    Fable 2 zal niet 10x maar 20-30x groter zijn dan zijn voorganger. Het spel zal dynamische weer en ook seizoenen bevatten. Fable 2 zal niet het laatste Fable spel zijn want er komen in totaal nog 3 meer spellen uit in de toekomst maar of het hier ook gaat over de Fable 2 arcade games, is niet duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Fable 2 info en screens
    Zoals we allemaal weten vindt vandaag de Xbox Spring Showcase plaats en inmiddels hebben we al een boel nieuwe info en screens gezien, die eigenlijk op het evenement vrijgegeven hadden moeten worden. Wij als ongeduldige gamers vinden het niet erg natuurlijk.
    Fable 2 is een game die de afgelopen twee dagen even buiten beschouwing bleef. Toch is er vandaag alle ruimte voor informatie en nieuwe beelden. Een nieuwe video kunnen we waarschijnlijk morgen verwachten.

    - Fable 2 is af, de game is van begin tot eind door te spelen en is daarmee de alpha fase voorbij. Wat nu overblijft is de vele bugs uit de game te halen.

    - De game heeft geen minimap, maar zal je wel wijzen waar je naartoe moet. Dit doet de game door middel van een lijn op een pad.

    - Magie komt er in acht verschillende soorten, deze zijn in vijf stadia op te laden, wat voor steeds verschillende spells zorgt. De spells zijn zowel op één personage te richten, als een heel veld.

    - Je kunt alle huizen in de game kopen. Als je een huis koopt unlock je verschillende dingen: items, sidequests, skills etc.

    - Fable 2 is twintig tot dertig keer zo groot als deel 1.

    - Het weer is volledig dynamisch en de game kent seizoenen.

    - Conversaties zijn ietwat dynamisch, wat in wil houden dat je in een conversatie af en toe voor een belangrijke keuze staat.

    - Er zit geen sex-minigame in, maar je kunt wel sex hebben, zowel beschermd als onbeschermd.

    - Er zit ook een vrouwelijke hoofdpersoon in Fable 2.

    - Er komen nog drie Fable games. Momenteel werkt Lionhead echter alleen aan Fable 2 en een nog onaangekondigd project.

    - De releasedatum is reeds vastgepind, maar mag nog niet bekend worden gemaakt. (Een release dit jaar lijkt duidelijk, zie het eerste punt -Red.)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw vet! Ziet er echt goed uit en kan echt niet meer wachten.

    Ik hoop wel dat je je character minder snel kan upgraden, aan het eind van Fable 1 zaten echt alle balkjes wel vol... Zou toffer zijn als je een richting opgaat zoals magtic of puur zwaard of iets dergelijks.

    Maar ik ben niet zo bang dat dit spel niet gaat slagen :)
     
  11. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er echt zin in, fable 1 was fakking vet.. hopen dat 2 niet teleurstelt en Q3 misschien nog uitkomt..
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Interview met Peter Molyeux over Fable 2.

    Op de E3 van dit jaar dus zeker meer info (over de co-op) \o/.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het klinkt allemaal veelbelovend, Fable 1 was vet alleen miste die behoorlijk wat beloofde dingen. We zullen binnenkort dan eindelijk kunnen zien of Peter Molyeux zijn beloften waar heeft gemaakt met Fable 2. De screenshots zien er tof uit, ik heb er zin in!
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Die screenshot met dat kindje en z'n houten zwaardje voor een donker bos echt teh schattig. <3

    Ook goed nieuws dat de game nu al af is en ze alleen nog maar bezig zijn met Bug fixes.

    Dit word vast the Game of the Year.
    Kan gewoon niet wachten om de game zelf te spelen. :9

    Edit: Net eventjes die interview gekeken, en denk dat dit de eerste game waar ik echt gelijk voor evil zal gaan. Omdat dit keer evil in het gering staat met Greed. En laat dat nou net de death sin zijn die bij mij altijd wel van toepassing is. Want in andere games ging ik meestal goed om de beste stuff te kunnen krijgen. Maar nu staat goed zijn met opofferingen maken. En denk niet dat ik daar goed in zal zijn in een game waar je echt alles kan ownen. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan ook niet wachten op deze game. Lijkt me echt leuk. Hoop dat hij dit jaar nog uitkomt, en word natuurlijk evil. :cool:
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou echt niet weten wat ik wil worden in Fable. Het leukste is natuurlijk ook om game de gewoon te spelen en je eigen te laten verrassen :9 .
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Bij de vorige Fable was ik ook evil :D.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ja, ik ook. Ik hoop alleen dat ze qua skill verdeling iets in de trend van Two Worlds en Oblivion doen. Natuurlijk mag het stacken van spulletjes zoals in Two Worlds ook niet ontbreken. En dat met die vuurwapens wat ik in een oude trailer zag bevalt me nog niet echt, maar hopelijk heeft het slechts een geringe rol die niet teveel van toepassing is voor je character, maar voor ander niet zo fable gerelateerde personages die maar een kleine rol hebben. Verder kan ook niet meer wachten. ;)\o/
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop eigelijk niet dat deze game dit jaar nog uitkomt. Al genoeg top-titels dus laat deze nog maar even wachten. Anders zou je hem haast nog vergeten.
     
  20. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fable 1, één keer op middelmatig tot goed gespeeld, en één keer écht evil!
    Ik vond hem wel twee keer de moeite waard het spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina