[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nja in de PU staat weer dat hij zegt dat ze niet het uiterste gaan gebruiken van de ps3
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Snappen jullie het nu nog niet? Ze hebben het uiterste gedaan wat ze konden op dit moment. Als ze nu nog een jaar langer ontwikkelt hadden, hadden ze misschien nog een paar stappen verder kunnen gaan ja. Een engine kan je trouwens altijd bijstellen,...
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwe MGS4 trailer!!! \o/

    [gt]33224[/gt]

    Holy shit zeg!! _O_ Het einde van het filmpje ook!
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    [GT]33452[/GT]

    Moeten we terug naar Shadow Moses in MGS4 of komt er een 2de remake van MGS? Mij maakt het niet uit, maar moest het een remake worden dan ga ik die zeker kopen (ookal heb ik al het origineel en Twin Snakes 8)). Of is het gewoon puur om ons te plagen?

    Nog 6 weken \o/ en hopelijk pest Kojima ons niet meer te veel me zo'n trailertjes :mad:. Maar zijn humor heeft me wel geïnspireerd voor m'n nieuwe avatar :+.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gruwelijk! Wow! En wat ziet Shadow Moses er goed uit zeg! Het ziet eruit als een flashback. Zou het speelbare zijn?
    Verhaaltechnisch heb ik het vermoeden dat we/Snake iets over het hoofd heeft gezien in Shadow Moses. Of was er iets dat hij zich nu pas realiseert?

    Het begint zo te kriebelen. Had ik maar een PS3.
    <--- /ziet groen van jaloezie
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou, het ziet eruit alsof het speelbaar is want iemand was daadwerkelijk aan het spelen (zie je aan de bewegingen). Een flashback kan het niet zijn, want er zijn geen vijanden. Het einde van de trailer duidt er wel op dat het een droom is, dus de kans is groot dat Snake toen iets over het hoofd heeft gezien/nu iets realiseert. Maar wat :eek:? En ben benieuwd als je weet wat of je het ook zou terug vinden in MGS (TTS). Zou wel zeer mooi zijn moest dat zo zijn.
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nu de enige die deze game me níét aanspreekt?

    Want mij lijkt deze game helemaal niet zo vet? Ziet er wel goed uit enzo, maar ik vind er gewoon niet veel bijzonders aan. Wat ik qua gameplay gezien heb enzo?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een remake van MGS op de PS3 zou echt heel erg tof zijn! De beelden in het bovenstaande filmpje zagen er in ieder geval super uit. Je weet het maar nooit met Kojima, laten we het hopen. :)
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou niet verkeerd zijn, een remake van MGS! Van deel twee en drie ook niet. *) Mja, misschien is het wel weer één van Kojima z'n grapjes 8):mad:
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Trailer van Alonso ziet er goed uit! Heb zelf alleen deel 2 uitgespeeld en hoop dat ze verhaaltechnisch de boel wel weer opfrissen in deel 4.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou echt tof zijn als er een nieuwe MGS komt die zich afspeelt in Shadow Moses. Wellicht dat die dan naar de PS3 én 360 komt? Het zag er iig erg tof uit!
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Komt goed uit, want volgens Kotaku:

    Dus het is een speelbare flashback die je uitlegt hoe en wat.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil een stabiele server , als ik grapjes wil dan koop ik wel de Donald Duck :mad:
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Daar ben jij toch veel te oud voor? :+
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit die trailer... het viel een vriend van mij op dat wanneer snake wakker wordt van zijn droom, er rook van de kou uit zijn mond komt, en kijk het weer buiten!... miss dat ze onderweg zijn naar shadow moses?

    kan nu nog minder wachten op deze game XD
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    in de trailer van tgs2007 zie je toch ook dat snake in metal gear rex zit en dat liquid in die nieuwe metal gear ray op snake afspringt. Die setting lijkt wel op shadow moses hoor! Die metal gear rex waar snake in zit zag er ook helemaal gehavend uit. Dus het is waarschijnlijk dezelfde rex die je kapot hebt moeten schieten in deel1 !
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan heeft Snake wel echt een slechte daar in Shadow Moses echt wel een slechte job gedaan hoor :+. Denk dat ze eerder, als het waar zou zijn wat jij zegt, daar Rex terug aan het bouwen zijn. Ik zou nog al vaag vinden moest het die schroothoop uit MGS1 zijn.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    het is ook een slechte die hij heeft.:+ Check die trailer maar, hij heeft geen railgun en ook dat ronde radartje om zn schouder, dat je specifiek kapot moest schieten in deel 1, is helemaal kapot. Oneerlijk gevecht, maarja maakt het alleen maar uitdagender voor snake ;)

    http://www.gametrailers.com/player/25139.html
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het persoonlijk jammer dat ze dat al in een trailer laten zien dat de oude Metal Gears terug komen in MGS4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina