Michelle belde me voor een date, en aangezien ik toch in de buurt was heb ik maar ja gezegd, en ben ik met mijn ietwat ingedeukte automobiel naar haar gegaan.
Nadat ik haar opgepikt had begint ze 2 straten verder opeens om de een of andere reden paniekerig te schreeuwen; paar seconden later zie ik waarom; er is ook een klein brandje in de auto.
Ik ram dus gelijk op de Y knop omdat ik niet dood wil gaan.
Michelle heeft blijkbaar geen Y knop en blijft vrolijk zitten.
De auto rolt nog een paar meter door, en tikt een andere auto aan: *Grootse ontploffing*
'Michelle is dead'
Nu begint de geweldige AI van GTA te werken. Er rijden nog 5 politie wagens, 4 taxi's en nog een paar normale auto's de ontstane brand in. (niet tegelijk)
Alsof ze blind zijn zijn rijden ze de brand in, vatten zelf vlam, stappen uit de auto, rollen wanhopig over de grond, worden overreden door een ander auto, auto ontploft. En dat hele proces gaat dan zo door voor een paar minuten.
En dan sta je dat van een afstandje vrolijk allemaal te bekijken.
Paar dagen later zat ik nog in het rouwproces om het verlies van Michelle totdat ik opschrik van een telefoontje van... Michelle
Ook leuk als je een missie failt omdat Dimitri aan het instappen is in je auto, en dan wordt overreden wordt door een jeep die achteruit rijdt
Arme Dimitri werd dus geplet tussen die Jeep en mijn auto.
Klik om te vergroten...