[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wil je online gamen dan mag er geen verschillen zitten tussen de verschillende regio's.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Duidelijk.

Wat hebben jullie met de display-instellingen gedaan om het geheel wat beter op je tv te toveren?

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb alleen de helderheid twee tikjes omhoog moeten gooien, was echt veels te donker. :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zowel de helderheid als contrast en saturation omhoog gegooid. Laat nog steeds wel te wensen over. Het geluid is ook veel te zacht. Ik zet mn tv nu op 44, terwijl hij normaal gewoon rond de 20 al luid klinkt.

5. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat ze deze instellingen als standaard hebben gebruikt. Het verschil is echt immens als je je brightness en contrast een beetje omhoog gooit.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb brightness nu vol open en de rest geloof ik op normaal.

Met welke knop hou je een taxi aan, met driehoekje gaat het niet zoals ik wil 8)

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kon gewoon niet gamen met de standaard instellingen :mad:

Heb aan de instellingen van mijn tv niets gedaan want deze was al perfect.
    Dus de instellingen Brightness en Contrast in de game maar omhoog gegooid.

Dat is toch de L1.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    met l1 roep je de taxi als deze in de buurt is. En /\ ingedrukt houden om in te stappen.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    /\ trek ik vervolgens nog de chaffeur uit zijn stoel.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ingedrukt houden ;). Zo heb ik meermaals al een passagier zijn plaats ingenomen 8).

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels vandaag voor de eerste keer de multiplayer gechecked, erg tof! Is echt een dikke chaos. Vooral de free mode is echt super tof. Speel verder GTA IV met het internet uit. Werd namelijk helemaal gek van multiplayer invites tijdens de singleplayer.

12. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent ook zo populair, en nu heb ik je nog niet eens toegevoegd :+
    Ik heb hier ergens een lijstje toegevoegd, als iedereen nu zn naam daar eens bij zet.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik wil wel een keer een xbw friends match doen :D Mijn naam is Leedbek.

Is een apart multiplayer topic een idee anders? Voor game afspraken etc.?

14. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PSN:
    HanTheMan83
    Kevf_NL
    Voog81
    TimNED
    AnjuGNL
    SirWallace
    PsychedelicFreak

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    mijn ps3 gamertag is boss_1986 , binnekort kom ik ook veel online met gta4 :). Eerst singleplayer, want die is zooo vet!!!

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    AapVader

Ik heb het alleen nog niet online gedaan, nog veel te druk bezig met de single player. Heb net het 3e deel vrijgespeeld en heb er heel wat uurtjes al op zitten. Er zitten aardig vette missies tussen vooral:

De missie met de bankoverval, beetje Heat achtig.

Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mijn savegame wil ineens niet meer loaden :mad: Blijft niet hangen maar gewoon de hele tijd op loading

edit//Doet het gelukkig weer. Denk dat mijn savegame (slot 1) corrupted was ofzo want die wou echt niet meer laden. Toen de savegame had verwijdert ging hij de laatste save van de auto-savegame loaden en die deed het gelukkig wel:thumbs:

edit2//hmm vaag...ook als ik nu een nieuwe savegame aan maak wil hij die niet loaden. Alleen mijn auto-savegame doet het nog

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had gister eventjes hetzelfde probleem. Ben sowieso niet zeker welke savegame hij laadt wanneer het spel opstart. Zou liever gewoon een scherm zien met een keuzemogelijkheid, maar goed kleinigheidjes blijf je houden. Verder een hele dikke game, ben er echt zwaar over te spreken en dat terwijl ik zelf toch altijd behoorlijk sceptisch ben geweest over de GTA serie. Maar kan met zekerheid zeggen dat dit de meest gepolijste GTA is uit de serie. Heb zelf ook de Brightness, Contrast en Saturation een tikkie omhoog moeten gooien voor een lekkerder beeld. Geluid is idd ook vrij zacht i.t.t. andere games, moet mijn volumeknop flink opendraaien voor een goed geluid. De SP van dit spel is echt gaaf. Voor een potje Free Mode mag je me gerust toevoegen op PSN maar blijf a.u.b. geen invites sturen als ik niet reageer want daar wordt ik knettergek van. En totdat de PS3 over ingame messaging beschikt was ik ook niet van plan de game elke keer af te sluiten om iemand een berichtje (terug) te sturen :+

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb ook alleen nog maar sp gedaan, maar ben zeker wel in voor een keer mp. Komende dinsdag een idee?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Van zelf weer opgelost?

Deel Deze Pagina