Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die heb ik inderdaad ook gezien :) Gelijk maar door z'n kop geschoten ;)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eerste keer dronken.....zit zelf misselijk achter mijn scherm nu 8)
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had 4 sterren, vluchtte snel de metro in. 4 Sterren kwijtgeraakt, kwam er een metro op me af, in 1 keer 6 sterren krijg je dan. Ik, nog steeds in de eindeloze metrotunnel, snel doorrennen naar een metrostation. Ik dook snel achter zo'n paal bij het metrostation. Stond de FBI me al op te wachten. Daarna een schietpartij van minstens een kwartier lang in dat ondergrondse metrostation. Toen vond de FBI het wel genoeg geweest en renden ze met ze allen op me af, toen hield Niko het voor gezien.
     
  4. Uilebal

    Uilebal Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik jatte een auto, politie stond ernaast en 1 agent wil de deur open doen. Ik rij weg en hij blijft met een hand vast zitten aan m'n rechter zijportier. Rij ik vol gas op een auto af en gebruik de handrem en stuur naar links. Agent zit met een brute klap tussen die 2 auto's in, dood \o/
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Was net met een helikopter op het balkon gekomen van Playboy X. Dus ik een beetje binnen kijken, beetje schieten en granaatjes gooien. Loop naar buiten en zie die barbeque staan met daaronder die gaskan ofzo. Dus ik schiet er op, vlieg ik weg, die steeg in, knal keihard tegen de muur, val naar beneden, knal met m'n kop op een brandtrap (volgens mij was dat het, ging zo snel) en bij de klap op de grond zag je m'n handwapen wegvliegen. Niko is dead. :p
     
  6. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha blijft mooi inderdaad hoeveel verschillende manieren je kunt sterven...

    Heb net nog een mooie gehad, ik deed de helicoptermissie voor United Paper en op het eind moet je landen op het vliegveld. Ik rustig boven het platform zweven en langzaam naar beneden , wordt ik plots geschept door een boeing die net aan het opstijgen was *BOEM* Little Johan en Ik op weg naar de maan! Haha echt vet :D
     
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik overleefde alles, alleen die klap op de grond niet :+
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb zojuist het laatste eiland unlocked en tot nu toe vind ik "Three Leaf Clover" het vetste "moment" in de game. Echt een machtige missie.
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had gisteren dat ik die missie in een oud ziekenhuis moest doen, na alle gangsters kwam de politie. Ik had veel damage en sprinte naar buiten. Ik dacht, ik spring wel in het water. Spring van de kade...spring ik precies in een boot. (waarschijnlijk ligt die er altijd, maar ik vond 't echt vet).
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan *) politie was wel snel bij me
     
  11. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed ook toen straks ook in een auto en opeens hoorde ik een knal, dus ik rijd een stukje terug zag ik een tankstation dat in de brand stond en explodeerde ik dacht echt zo van: ' Fucking hell' :+:9
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Reed op een motor met Brucie achterop, vol gas op een recht stuk, niks te zien ineens een taxi van rechts! Ik ram er vol op, dikke expolosie van m'n motor waarschijnlijk en ik vlieg zelf een paar meter verder, gewoon overleefd dus :) Brucie was wel dood en er ontploften nog 3 auto's :D
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde net met iemand zo hard mogelijk te crashen met een motor, maar hoe hard we ook ergens tegen op knalde, we bleven gewoon zitten :mad: en we kwamen steeds netjes op 2 wielen terecht. Uiteindelijk landde we in het water :'-(
     
  14. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Net reed ik met zo'n taxi met zo'n reclame bord op het dak, vloog ik tegen een hekje bij de stoep, vliegt dat ding van het dak vol tegen zo'n gozer :D :lol:
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al eens gelezen wat er op die reclameblokjes staan? Bij die conjoinen twins en bij de comments van WTF ging ik plat.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    net echt briljant dood gegaan. Ik zat te free roamen met een vriend van me. Ik op mijn sanchez lekker vrolijk op de weg en een vriend van me in een helicopter vond het leuk om mij te raken met zijn propeller. Dus hij raakt mij met die propeller terwijl ik op die motor zit en ik vlieg letterlijk 50 meter de lucht in recht op een flatgebouw. Ik van mijn motor gevallen en ik sta daar op het dak, maar dat ding zelf rolde nog door recht tegen mij aan. Dus ik viel er aan de andere kant van het dak weer af|:-
     
  17. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even vlammen op mijn Faggio. Had niet zoveel leven meer.
    Ik crash, had nog een klein stukje health. Valt die Faggio op mij, dood :p
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een keer een brandende auto met volle snelheid de Cabaret Show ingereden :eek: Ikzelf kon nog net voor de deur er uit rollen maar Little Jacob bleef gewoon zitten. Dan vraag je er ook om. Dikke explosie toen 8) Al die gasten dood. Was wel lachen 8)
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :):):)

    jammer dat je niet 1* meer kreeg, dan kon je achievement halen;)
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Races in je comet zijn ook zeker bruut. De 2e race had je zo'n afrit van een snelweg dat rond draaide met een betonnen vangrail. Maar ik ging daar uit de bocht maar ik bleef doorrijden op die vangrijl dus eigenlijk met mijn deur tegen de grond. Helemaal schuin tegen de muur. Was wel wéér een vet moment!
     

Deel Deze Pagina