[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. lemco

    lemco Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook last van, ik had toen poort 88 en die andere open gezet en nou doet ie het
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Die achtervolgingen bij cops 'n crooks zijn echt gaaf btw.
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat. als ik op mijnip mijn ip adres in de werkbalk voer, doet hij al niks meer.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe the fuck host je een ranked match... :mad:
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    doe bij je Opdrachtprompt Ipconfig/all en doe dan eens je standaardgateway in je browser invullen.
     
  6. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik lig echt constant in een deuk met de multiplayer! FANTASTISCH!!!!

    Iemand al op het Empire State building gestaan? Echt een tip, helemaal als het avond is...

    Een freefall vanuit een heli (in het water natuurlijk anders ben je dood) is ook behoorlijk de moeite waard!

    Echt VET!
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarnet multiplayer gedaan en het was echt 3x niks. Gewoon totaal niet vet. Komt ook doordat het cover systeem plus het schieten erg slecht is uitgewerkt in GTA IV vind ik. Coveren gaat niet lekker en schieten ook niet met die irritante auto aim. Er komen zo ook niet echt skills bij kijken vind ik.

    Maarja, misschien dat ik het nog een kansje geef maar ik vind het lang niet zo vet als de sp. Er zit namelijk totaal geen spanning in de shoot-outs imo.
     
  8. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    hangman noose heb ik in 2.min 6sec gehaald ofzo..

    maar bomb the base en die andere zijn echt onmogelijk om in 5 en 7 min te halen :|
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren echt de mooiste online potjes gehad.. cops and crooks is geniaal als je het goed speelt!

    Een goed voorbeeld waarom het zo tof is... we moesten een baas ombrengen, en we zaten in het industriele gedeelte van de airport.
    Snel erheen rijden, in 3 autos, geen sirene aan anders zien ze je in op de map en horen ze je aankomen... en na een minuut begint er echt een toffe shootout... ik parkeerde de auto en ging voor dekking erachter zitten... blindfire en hoppa, we hadden zo 3 lui afgeknald.
    De baas zit daar boven in een gigantische hoge toren/pijp.. en kan absoluut nergens meer heen...
    Wij staan daar met z'n vieren onderaan de toren te lachen omdat deze knakker alleen maar een handpistool heeft en nergens heen kan, dus ik besluit hem op te bellen via mijn mobiele telefoon.. lol.
    Hij neemt op, ik vertel hem dat hij de lul is en hij geeft het toe... nog geen seconde later springt hij uit de toren! haha..

    En zo kan ik wel even doorgaan.. je moet echt creatief aan de slag gaan met deze game mode, ijzersterk en garant voor dagen/weken speelplezier.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Juist :cool: En je moet sowieso met friends spelen vind ik. Maar als je met elkaar wat dingen afspreekt is de MP echt heel tof :)
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren was lachen. Racen met heli's HOE kom je erop :lol:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die races met heli's is heel tof idd. We deden een race met 8 man. Alleen wist ik niet dat je zelf je heli kon kiezen, dacht dat alleen de party lead dat kon. Dus ik met zo'n tourheli die race vliegen. Maar ik won alsnog :+ Als je éénmaal met die heli om kan gaan is het zo brilliant om heel laag tussen al die hoge gebouwen door te vliegen :cool:
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gewoon Deathmatch spelen is wel saai, maar er zijn genoeg modes die wel de moeite waard zijn. Ik heb net een tijdje GTA race gedaan, dat vond ik wel erg tof. Het leukste is al iedereen te voet begint en daarna moet je gaan zoeken naar voertuigen. Echt een gekkenhuis is het af en toe. Multiplayer is anders dan je gewend bent. Als je het een kans geeft, ga je zeker een leuke tijd hebben
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    gta race is wel leuk.Dat doe ik ook veel
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik het lekker hier vragen:+

    Ik wil echt graag die multiplayer spelen, omdat je gewoon kan merken dat er zoveel potentie inzit, alleen speelt NIEMAND uit me friendlist het.. dus als iemand met kan toevoegen die zometeen met grote groep gaat spelen, add dan TsS Killer :D
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je wel toevoegen, want mij bij speelt iedereen GTA IV, maar niemand online ^_^'
     
  17. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    online....wat moet ik ervan zeggen....nou ja 1 woord
    GEWELDIG!
    ik kan echt lachen hoe het er aan toe gaat.
    mensen/auto's zie je vliegen!:D

    de vorige keer had ik iets heel vets gedaan
    ik ging team deathmatch spelen en die gozer had iets heel vets gedaan

    hij had als level de prison uitgekozen en als wapen kon je alleen maar baseball bats gebruiken

    nou dat is echt vet!stond je daar in een vette grote groep (8vs8) tegen elkaar te beuken!

    mensen voeg me maar toe...
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb dus nog geen een keer een match kunnen spelen.. altijd word gedisconnect
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb mijn NAT eindelijk op open gekregen en heb echt geen problemen meer met het online gedeelte nu. Dus schijnbaar is dit spel er heel gevoelig voor. Bij halo 3 kreeg je ook een melding bij MM van: Your NAT is moderate blablabla. Maar hier kan je naar misschien gelijk geen games meer door joinen. Dat probleem is nu gelukkig voorbij :)
     
  20. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor de 346ste keer verschijnt er op mijn beeldscherm: 'Disconnected from game session. Returning to single player...' Whaah!!! Word er niet goed van, ik wil ook een keer online. Heb het al zo vaak geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. En aan mijn internetverbinding ligt het niet, want die loopt als een tiet. :') Heb het trouwens ook heel vaak met Forza 2, dat ik niet kan joinen. Maar daar lukt het me heel soms nog wel eens, maar hier dus helemaal niet... :mad:
     

Deel Deze Pagina