[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    edit ff;

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Iron Man was de shit! :)

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 28 days al gezien hoop ik dan? 28 weeks is het vervolg.
    Ik vond 28 weeks beter dan 28 days. Mooi begin ook.
    Nou wachten op 28 months :).

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hier draait hij weer eens niet, ben er wel benieuwd naar!

5. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    gisteren ook naar Iron Man geweest

laaste stukje:)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja zeg, godver. Echt vet. :cool:

En wat Rhodey zegt, als ie dat pak ziet...

Next time...

_O_

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0

Chocolate, nieuwe film van de regiseur van Ong Bak. Film is TE gruwelijk. Ik snapte geen ruk van het verhaal want de subs van demonoid zijn zonder overdrijven de slechste die ik ooit ben tegen gekomen. Maar met de omschijving op wiki snap je genoeg.

Die chick in de hoofdrol is ill, echt. Het feit dat in die actie scenes mensen echt gewond raakten en ze dat gewoon lekker in de film hebben gelaten maakt t zo vet. (gasten die 3 verdiepingen op steen naar beneden vallen, auw).

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Padapapapaaaaaaa!!

Soldaat van Oranje net zitten kijken op RTL 5, blijft geweldig! Morgen probably ook weer een oorlogsfilm...

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    National Treasure 2:

Zelfde niveau als deeltje 1, maar ik blijf het wel vermakelijke films vinden. Leuke acteurs, maar wel erg makkelijk allemaal :+. Even inbreken op de meest beveiligde plekken is geen probleem voor Nicolas Cage..

Zometeen We Own The Night kijken.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    28 days later heb ik ook gezien inderdaad. Ook erg sterke film. Het low-budget druipt er van af tho. :9

Ik ook gisteravond. Wat een film zeg, kolere. De effects zijn echt geweldig. "On par" met hoogstandjes als Transformers. Het bedrijf ILM is verantwoordelijk voor de effects van beide films. Dit viel me vooral op wanneer Stark in het pak wordt gehezen en het in elkaar wordt gezet. Beetje soortgelijk als wanneer Optimus Prime voor het eerst transformeert.

Robert Downey Jr. acteert zoals altijd weer sterk en overtuigend. Voor een superhero film is dit echt een goede start van het zomer film seizoen.

Op naar The Incredible Hulk!

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Scarface zojuist gezien. Geniale film, maar dat weet iedereen. :)

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    verschrikkelijk overrated. gare B film als je t mij vraagt.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch geen oorlogsfilm gekeken, maar Ray. Hij duurde wel lang, maar hij was ontzettend gaaf! Sowieso is de muziek tijdloos en prachtig, maar de manier waarop Jamie Foxx in de rol van Ray Charles kruipt is het allermooiste van de hele film. Schitterend!

14. Remco

Remco Guest

Gisteren 'Unknown' gekeken. Niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar toch ook wel weer gaaf, want alles blijft heel lang onduidelijk.
    Ook I am Legend eindelijk gezien, maar ik vind em echt supervet.. Zeer tof gedaan met die flashbacks, in het begin heb je echt bakken met vragen..

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he. Toen ik Scarface ergens vorig jaar voor het eerst zag, waren mijn verwachtingen echt zo gigantisch hoog. Die verwachtingen waren in de eerste 15 min. van de film alweer teniet gedaan...Het acteren is zo onnodig extreem gemaakt, 't gaat echt nergens over.

Kijk dan American Gangster, zelfde principe, beter uitgewerkt.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    gisteravond ANAMORPH gezien .....

ziekelijk moordenaar die zijn slachtoffers op een bijzondere manier achter laat.

voor de rest zeg ik niks meer. gewoon kijken !

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kraken ook echt Transformers af he...ik ben echt een transformer fanaat en ik vind die film zooooooooooooooooooo gaaf!!! _O_ Echt toen ik hem voor het eerst in de bios zag, zat als een klein kindje weer te genieten! echt zo geweldig was dat! Dat heeft nog geen 1 film bij mij gehad!

The Transformers: Dikke 9. Super film!

En iron man wil ik ook wel erg graag zien, en nu ik dat hoor dat hij ook met de transformers film heeft geholpen wil ik de film alleen maar meer zien, ik wou naar een premiere in zwolle maar dat was iets te snel uitverkocht....

Heb The Matrix op tv gezien en ik vind het toch echt wel een gaven film...laatste keer toch jaren geleden gezien toen op de videoband, ik blijf het toch echt iets hebben en dan kijk je die film heb ik wel eens dan voel ik achter in mijn nek, zit er niks? :9

The Matrix geef ik wel een dikke 8 zoniet een 9...dus beetje tussenin

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heiligschennis! Ga je mond spoelen! Het is toch werkelijk schitterend dat - en nu ga ik even in spoilers werken ookal heeft iedereen hem al gezien -
    Tony Montana naar Amerika komt in navolging van The American Dream, dat het hem lukt maar dat hij uiteindelijk daaraan ten onder gaat. Hij freakt door, hij wordt compleet gek, en daardoor valt hij. En die slotscène, oh jongens die slotscène, wat prachtig!
    Eén van mijn lievelingsfilms!

Een 8,5 dus? ;)

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, nee. Zo speciaal is Scarface toch echt niet.

20. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag naar Iron Man geweest!

Weer een goeie stripheld verfilming! Stoere actie, Coole effects en een stoere soundtrack van Black Sabbath. 9/10

En Zaterdag naar Doomsday geweest!
    Goeie film. Was o.a. van de maker van the descent en dat was te merken. Af en toe was het lekker ranzig. De ledenmaten vliegen om de oren en onschuldige konijntjes en koeien worden aan gort gereden/geschoten.
    Ook de omgeving van de film sprak me wel aan. Ik kreeg een beetje een Gears feeling erbij.
    8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina