Net ff mijn exemplaartje afgehaald bij MM Heerlen, ze hadden er genoeg liggen. Maarja volgens die vent waren ze toch zo uitverkocht, nja strategy guides hadden ze zat.
Al sinds dinsdag bezig 1 op de kop te tikken, aangezien de GC shop niet beleefd genoeg was om te laten weten dat mijn pre order pas 1 week later geleverd zou worden. Tot nu toe geen geluk, hemelvaart Amsterdam Centrum afgelopen, en vandaag een paar winkelcentra rondom Amsterdam, inclusief de MM. Als iemand in buurt van A'dam vandaag wat heeft zien liggen PM me dan svp ff.
Had vanmiddag gebeld helemaal uitverkocht evenals de MM ArenA. Ze weten beide ook niet wanneer nieuwe lading komt.:{
Ja MM Arena hadden ze dinsdag gezegd vandaag, maar nu weten ze t niet meer. Ik zal er morgen nog een belletje aan wagen, al zal dat weinig nut hebben denk ik. Het valt me zowieso op dat geen 1 winkel echt schijnt te weten wanneer ie binnenkomt.
volgens mij is er gewoon iets foutgegaan bij de verscheping naar NL in het algemeen. Dit kan niet het aantal zijn wat Rockstar berekend heeft.
Gelukkig worden er voor mij 2 exemplaren wegelegd bij de intertoys Stond bovenaan de lijst dus moet goedkomen.
in eindhoven zijn nog zat exemplaren bij de freerecordshop 65 euro en bij de media markt zeker nog 20 voor 49 euro
heb hem vandaag gehaald bij de intertoys hier in het dorp..betaalde 65E maar kreeg wel de kaart van LC en 1 maand gratis live erbij.
Zat die maand live nou ook bij de Special Edition? Niet dat ik die nodig heb, maar is altijd handig. Krijg hem morgen hopelijk binnen.
Dat weet ik zo net nog niet...als ik zie dat MM Alkmaar uitverkocht is, terwijl toen ik er afgelopen dinsdag was toen waren er zeker 400 ofzo (dat vind ik toch best veel voor 1 winkel)...het spel verkoopt gewoon te goed, dat hadden ze denk ik niet verwacht.