Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow srsly! Niemand neemt je dan nog serieus!

    Net TTFAF 4* gehaald :) 423k :DxD
     
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb hem, meteen na de release trouwens en ben het met je eens, de beste DLC tot nu toe. Jammer dat er niet meer van dat soort packs zijn, Boston en Foreigner hebben wel meer vette nummers gemaakt.

    (Nu ben ik redelijk bevooroordeeld want al die nummers zijn "uit mijn tijd".)
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Moet je Rock Band in, je kan daar 7 Boston nummers krijgen. :9
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik ook absoluut doen!
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ook...Kan niet wachten. :9
     
  7. Xystim

    Xystim Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het vandaag voor het eerst, op Easy gaat het me nog wel goed af alhoewel ik die Battle niet kan halen, maar op Medium lukt het mij gewoon echt niet om het ritme goed te pakken, vooral door de blauwe knop. Is dit een kwestie van tijd of hebben anderen dit ook (gehad), of ligt dit eraan welke vingers ik gebruik? Is het beter om alleen je wijsvinger, middelvinger en ringvinger te gebruiken of is het makkelijker om de pink er ook bij te gebruiken?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kwestie van oefenen. Naarmate je langer speelt zul je merken dat je beter wordt.
    In het begin kon ik die battles ook niet, maar op den duur lukte het wel. Zou eerst easy op 5 star voltooien en dan pas naar medium gaan. Moet zelf ook weer eens verder met GH3 en ook eens op medium gaan beginnen.
     
  9. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    In het begin zat ik ook op Easy te zweten, maar naarmate je het meer speelt wordt je gewoon beter. Nu, twee delen van Guitar Hero en de game Rock Band later ben ik bezig Hard onder de knie te krijgen :) Gewoon doorspelen dus, oefening baart kunst!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag GH3 weer eventjes opgepakt en ging best goed. Weer eens op medium geprobeerd en haalde zowaar gelijk 3 nummers met 5 sterren. Van een nummer dacht ik niet hoger als 4 sterren te komen, had ik die ook op 5 sterren. Gaf toch wel even een goed gevoel.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    TTFAF 486K gehaald, TDWDTG 432K, Raining Blood 247K en Slash 322K.

    Ik heb nog heeeeeeel veel scores te verbeteren voor GH3, maar ik heb er weinig zin in...vind GH2 veel leuker.
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nou ook, vind (na een tijdje) GHII toch ook leuker om de een of andere reden, denk dat de nummers toch meer aanspreken.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Is er al een datum dat een nieuwe Guitar Hero uitkomt? heb echt zin om het spel ook te kopen (natuurlijk nadat ik GTA IV beetje heb gespeeld), maar wil niet GH3 kopen en dat er opeens in juni een nieuwe uitkomt.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet komt er alleen een uitbreiding binnenkort uit, genaamd Aerosmith. De naam verraadt natuurlijk al waar deze over gaat :) En je hebt ook Rock Band maar dat schijnt nogal duur te zijn.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    En die uitbreiding, koop je gewoon zoals een expansion pack in de winkel of download je dat met microsoft points??
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    In de winkel. Je kan wel song packs kopen via marketplace, gewoon extra nummers dus.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yeah! TTFAF 505K! :) TDWDTG iets van 470K. Die 2 en Slash speel ik erg vaak de laatste tijd. :)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Exo Politics en Super Massive Black Hole zijn wel bizar makkelijke nummers op de gitaar. Beetje rare keuzes (aangezien met nummers als Invincible Muse wel betere solo's bieden heeft). Stockholm Syndrome daarentegen, nice! :D
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn eigenlijk alle nummers in GH2/3 covers? Bij sommige nummers klinken de vocals erg beroerd.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zover ik weet bevat GH2 covers en GH3 de originele tracks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina